نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

اولین تریلر فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

کمپانی والت دیزنی سرانجام اولین تریلر فیلم مورد انتظار Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales را منتشر کرد.

اولین تریلر فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales)، که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ است، همزمان با پخش قسمت پایانی سریال از مردگان متحرک بترسید (Fear the Walking Dead) از شبکه AMC، منتشر شد. دو قسمت پایانی سریال Fear the Walking Dead به صورت پشت سر هم پخش شد و تریلر فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales بین دو قسمت از شبکه AMC منتشر و برای اولین بار پخش شد. در این تیزر تریلر کوتاه خاویر باردم که نقش کاپیتان سالازار را در فیلم بر عهده دارد، به عنوان شخصیت شرور و منفی اصلی این قسمت معرفی شد. او به دنبال یافتن دشمن قدیمی خود یعنی کاپیتان جک اسپارو با نقش آفرینی جانی دپ،‌ است. شما در ادامه می‌توانید این تیزر تریلر کوتاه و زیبا را تماشا کنید:

|

همچنین والت دیزنی اولین پوستر فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales را نیز شب گذشته منتشر کرد. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales poster

علاوه بر خاور باردم و جانی دپ، جفری راش برای بازی در نقش هکتور باربوسا، اورلاندو بلوم برای بازی در نقش ویل ترنر و برنتون توایتز برای بازی در نقش هنری، دیگری بازیگرانی هستند که در فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales حضور دارند. این نخستین حضور اورلاندو بلوم در این مجموعه پس از فیلم دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان (Pirates of the Caribbean: At World's End) محصول سال ۲۰۰۷، است. مدتی پیش پل مک‌کارتنی خواننده مشهور گروه بیتلز، نیز به جمع بازیگران فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales اضافه شد و قرار است در این فیلم حضور داشته باشد. این اولین‌بار نیست که یک ستاره موسیقی دنیای راک در فیلم دزدان دریایی کارائیب نقش‌آفرینی می‌کند و پیش از این هم کیت ریچاردز، گیتاریست معروف گروه رولینگ استونز، در نقش کاپیتان ادوارد تیاگو و پدر جک اسپارو، در دو فیلم از این مجموعه نقش آفرینی کرده بود.

کارگردانی فیلم Dead Men Tell No Tales بر عهده اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگ است. این فیلم، جدیدترین قسمت مجموعه دزدان دریایی کارائیب است (Pirates of the Caribbean) که پس از ۶ سال قرار است به روی پرده برود، آخرین قسمت این مجموعه به نام دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) در سال ۲۰۱۱ به روی پرده رفت.

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales قرار است در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۶ خرداد ۱۳۹۶) به روی پرده برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده