نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

در قسمت پنجم Pirates of the Caribbean شاهد بازگشت یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه خواهیم بود

طبق شایعات منتشر شده، یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه Pirates of the Caribbean در فیلم Dead Men Tell No Tales باز خواهد گشت.

ادامه این مطلب ممکن است بخش مهمی از داستان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales را فاش کند.

مجموعه دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) تاکنون بیش از ۳.۷ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده است و به یکی از موفق‌ترین و سودآورترین مجموعه‌های کمپانی والت دیزنی تبدیل شده است. این مجموعه در سال ۲۰۱۷، با فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده داستان نمی‌گویند (Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales) باز خواهد گشت. در این فیلم شاهد ماجراجویی دیگر از کاپیتان جک اسپارو با نقش آفرینی جانی دپ،‌ هستیم که این بار باید با دشمن قدیمی خود به نام کاپیتان سالازار با بازی خاویر باردم، روبرو شود و با آن مبارزه کند. سالازار یک دزد دریایی مرده است که سال‌ها در مثلث شیطانی گرفتار بوده است، حال او از این مثلث فرار کرده است و به دنبال گرفتن انتقام از جک اسپارو است.

پیش از این تایید شده بود که اورلاندو بلوم، بازیگر نقش ویل ترنر در سه گانه اصلی Pirates of the Caribbean، به همراه جفری راش، بازیگر نقش هکتور باربوسا در تمامی قسمت‌های این مجموعه حضور داشته است، در فیلم Dead Men Tell No Tales باز خواهند گشت. با این وجود، تاکنون حضور کیرا نایتلی، در نقش الیزابت سوآن، در این فیلم تایید نشده است. سوآن معشوقه ویل ترنر در سه گانه اصلی بود که جک اسپارو را همراهی کرده‌اند. هرچند با توجه به بازگشت ترنر در این قسمت انتظار می‌رفت سوآن نیز حضور داشته باشد، اما تاکنون حضور این شخصیت تایید نشده است.

حال طبق خبر و اطلاعاتی که وب‌سایت توفب منتشر کرده است، کیرا نایتلی در فیلم Dead Men Tell No Tales حضور دارد، اما صحنه‌های او به شکل مخفیانه فیلمبرداری شده است. اگرچه ممکن است با توجه به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید این فیلم، حضور سوآن در فیلم Dead Men Tell No Tales چندان عقلانی به نظر نرسد، اما این وب‌سایت اضافه می‌کند که نایتلی در صحنه‌ای بسیار کوتاه از این فیلم حضور دارد که احتمالا پس از تیتراژ پایانی فیلم پخش خواهد شد. با این حال، انتظار می‌رود که نایتلی حضور پر رنگ و مهمی را در فیلم دزدان دریایی کارائیب ۶ (Pirates of the Caribbean 6) داشته باشد.

Keira Knightley in Pirates of the Caribbean: At World’s End

نایتلی آخرین بار در فیلم دریایی کارائیب: پایان جهان (Pirates of the Caribbean: At World's End) محصول سال ۲۰۰۷، حضور داشت. در ماه مهر امسال، اولین تریلر فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales منتشر شد. در این تریلر برای اولین بار کاپیتان سالازار را مشاهده کردیم که به دنبال یافتن جک اسپارو است. علاوه بر دپ، باردم، راش و بلوم، برنتون توایتز، کایا اسکودلاریو، کوین مک‌نالی، پل مک‌کارتنی، استیون گراهام، مارتین کلبا، آدام براون و گلشیفته فراهانی دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

کارگردانی فیلم Dead Men Tell No Tales بر عهده اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگ است. این فیلم، جدیدترین قسمت مجموعه دزدان دریایی کارائیب است (Pirates of the Caribbean) که پس از ۶ سال قرار است به روی پرده برود. آخرین قسمت این مجموعه به نام دزدان دریایی کارائیب: سوار بر امواج ناشناخته (Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides) در سال ۲۰۱۱ به روی پرده رفت.

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales قرار است در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۶ خرداد ۱۳۹۶) به روی پرده برود.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده