نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۱

تریلر جدید بازی Mass Effect: Andromeda با محوریت خودروی Nomad

جدیدترین ویدیو منتشر شده از بازی Mass Effect: Andromeda پیرامون وسیله نقلیه زمینی بازی یعنی Nomad و آشنایی با امکانات آن است.

جدیدترین قسمت مجموعه ویدیوهای IGN First مربوط به خودروی Nomad از بازی Mass Effect: Andromeda است. اگر به خاطر داشته باشید، اولین نسخه مجموعه Mass Effect هم به یک وسیله نقلیه زمینی به نام Mako مجهز بود. در حالی که بسیاری از بازیکنان گردش در سیارات بازی با این وسیله نقلیه را پسندیده بودند، دیگران دل خوشی از کنترل بد و گیر کردن مداوم Mako در مکان‌های ناهموار بازی نداشتند. انجام تمامی ماموریت‌های فرعی Mass Effect به معنا گذراندن زمان فراوانی با Mako بود و بازخوردها نسبت به این خودرو به اندازه‌ای منفی بود که استودیو بایوور (BioWare) را از افزودن آن به دو نسخه آینده بازی منصرف کند.

با این وجود بازی Mass Effect: Andromeda مجددا روی اکتشاف تاکید فراوانی داشته و به همین دلیل جانشین Mako به نام Nomad را به بازی اضافه می‌کند. همانطور که در ویدیو پایین مشاهده خواهید کرد، می‌توانید Nomad را از طریق ایستگاه‌های کمک رسانی فراخوانی کنید. در ضمن این ایستگاه‌ها نقش نقاط سفر سریع (fast travel) و شناسایی نقاط خاص نقشه را هم برعهده دارند.

| |

بازیکنان در بازی Mass Effect: Andromeda می‌توانند بدون نیاز به خروج از Nomad به بهره برداری منابع بپردازند و علاوه بر این، Nomad به یک ارتقای حالت ۶ چرخه هم مجهز است که به شما کمک می‌کنند در مسیرها و مکان‌های ناهموار بازی به راحتی حرکت کنید. 

دیگر ارتقاهای این خودرو موجب بهبود سپر، چابکی و دیگر المان‌های Nomad خواهند شد. برای ارتقای خودرو بایستی نقشه ارتقای آن را از طریق فروشندگان سرتاسر جهان آندرومدا خریداری کنید.

آندرومدا اول فروردین برای رایانه‌های شخصی، پلی‌اسیتشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده