// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲

احتمال ساخته شدن پیش درآمد سریال Game of Thrones وجود دارد

مدیر اجرایی شبکه HBO اخیرا طی مصاحبه‌ای از احتمال ساخته شدن یک پیش درآمد برای Game of Thrones سخن گفته است.

قرار است پرونده سریال بازی تاج و تخت در پایان فصل هشتم بسته شود؛ اما بینندگان برای فصل آخر انتظار چند قسمت را می‌توانند داشته باشند؟ کیسی بلویز از مدیران اجرایی ارشد HBO درباره این موضوع و احتمال ساخته شدن پیش‌درآمدی برای سریال صحبت کرده است. وی طی مصاحبه‌ای با Entertainment Weekly گفت با وجود پیشنهادهایی مبنی بر هفت قسمتی بودن فصل ۷ و ۶ قسمتی بودن فصل ۸ درواقع هنوز تصمیم نهایی در این زمینه گرفته نشده است.

سازندگان مجموعه هنوز در مورد اینکه چه فرمی برای فصل جدید سریال درنظر بگیرند به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند. او با اشاره به دیوید بنیوف و دن ویس گفت از نظر من هرچند قسمتی که تصمیم بگیرند مورد قبول من خواهد بود. این موضوع به آن‌ها بستگی دارد و آن‌ها من را مطلع خواهند کرد.

فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) احتمالا بهار امسال روی آنتن خواهد رفت که تاحدودی دیرتر از جدول پخش سنتی این سریال است.

بخش دیگر مصاحبه بلویز با Entertainment Weekly در مورد علاقه شخصی این مدیر اجرایی HBO برای گسترده‌تر کردن سریال نیز بود.

این واقعا یک اثر بسیار بزرگ است و احمقانه خواهد بود که بیش از این در آن دنیا سیاحت نکنیم؛ اما باید گفت که خیلی بلند پروازانه است. ما می‌رویم و چند پس‌زمینه تهیه می‌کنیم. دوست ندارم این کار را به این خاطر انجام دهیم که فقط انجام شده باشد. [چنین فیلمی] باید حس خیلی ویژه‌تری القا کند. ترجیح می‌دهم به کلی دنباله‌ای برای این مجموعه ساخته نشود تا اینکه بخواهیم با عجله عمل کنیم.

ساخت پیش درآمد برای سریال از ساخت یک نسخه فرعی راحت‌تر است. کتاب تاریخچه وستروس به شکلی است که می‌توان از نویسنده خواست که محتوای جدیدی بر اساس قسمت‌های مختلف آن تولید کند. ولی در کل من حس نمی‌کنم که مجبور هستیم محصول خاصی تولید کنیم.

نظر شما درباره ساخته شدن پیش درآمدی برای سریال بازی تاج و تخت چیست؟


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده