// پنجشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۳

فصل هفتم سریال Game of Thrones با تاخیر پخش خواهد شد

بر طبق گفته دیوید بنیاف (David Benioff) و دی. بی. وایس (D. B. Weiss)، خالقین سریال تلویزیونی «بازی تاج و تخت» ( Game of Thrones)، پخش هفتمین فصل از این سریال با تاخیر همراه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

با پایان یافتن فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت» و رقم خوردن اتفاقاتی بعضا غیرمنتظره و تاثیرگذار، یکی از سخت‌ترین دوران برای طرفداران این سریال ‌آغاز شد؛ دلیل آن هم این است که برای مشاهده رخدادهای آینده «سریال بازی تاج و تخت» با استناد به برنامه روتین پخش این سریال از شبکه اچ‌بی‌او (HBO) حداقل باید ده ماه در انتظار به سر ببرند. اما به نظر می‌رسد این انتظار نسبت به سال‌های قبل کمی بیشتر به طول انجامد، زیرا دیوید بنیاف و دی. بی. وایس در پادکست UFC Unfiltered اعلام کرده‌اند که آغاز فصل هفتم این سریال با تاخیر همراه خواهد بود.

دیوید بنیاف و دی. بی. وایس در خصوص تاخیر بوجود آمده، اعلام کردند که دلیل این امر تفاوت آب‌وهوای این فصل نسبت به فصل‌های گذشته است. در فصل گذشته دیدم که هشدار «ند استارک» سرانجام به حقیقت تبدیل شد و سرانجام «زمستان» رسید، در نتیجه در فصل هفتم محیط‌های آفتابی و گرم کمتری در مقایسه با فصل‌های قبلی مشاهده خواهیم کرد و برف و سرما بخش اعظم محیط‌های سریال را در بر خواهد گرفت. با این حال زمان آغاز پخش هفتمین فصل از سریال Game of Thrones همچنان در هاله‌ای از ابهام وجود دارد و اگر شبکه اچ‌بی‌او رویکرد مشابه فصل ششم را در پیش گیرد، انتظار نمی‌رود که این تاریخ تا سه ماه قبل از آغاز به پخش فصل هفتم «سریال بازی تاج و تخت» به اطلاع عموم برسد.

پیش از این اعلام شده بود که دو فصل پایانی سریال تلویزیونی Game of Thrones کوتاه‌تر خواهند بود و احتمالا این سریال در ۱۳ قسمت به کار خود پایان خواهد داد. همچنین مدتی قبل شبکه اچ‌بی‌او، چهار کارگردان فصل هفتم سریال «بازی تاج و تخت» را اعلام کرد و دیوید بنیاف و دی. بی. وایس جزئیات تازه‌ای از این فصل را ارائه کرده‌اند.

منبع: Polygon


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده