نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

بوید هالبروک: The Predator یک فیلم ترسناک، علمی تخیلی و وسترن خواهد بود

بوید هالبروک در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که فیلم غارتگر (The Predator)، یک فیلم ترسناک، علمی تخیلی و وسترن خواهد بود.

فیلمبرداری و تولید بازسازی فیلم The Predator بزودی آغاز خواهد شد. کارگردانی این فیلم بر عهده شین بلک، کارگردان فیلم مرد آهنی ۳ (Iron Man 3) و مردان خوب (The Nice Guys)، خواهد بود. حال در جدیدترین اخبار سینما،‌ بوید هالبروک در مصاحبه جدید خود با وب‌سایت We Got This Covered، در مورد بازسازی فیلم The Predator صحبت کرده است. هالبروک در این مصاحبه توضیح داد که این فیلم می‌تواند بیشتر و بزرگ‌تر از یک فیلم دیگر از این مجموعه باشد. او گفت:

این فیلم یک دنباله نیست. شین چیز کاملا جدیدی ساخته است. به نحوی که این فیلم را در دنیای The Predator نگه داشته است و در عین حال امروز ما در مورد فیلمی صحبت می‌کنیم که از نظر داستانی یک فیلم کاملا جدید است و دارای ایده‌های تازه‌ای است. این فیلم، کاملا یک فیلم جدید و تازه است. من فکر نمی‌کنم که شما قرار است آرنولد شوارتزنگر را در این فیلم ببینید، این یک کار حیله گرانه است. فیلم The Predator، یک فیلم ترسناک، علمی تخیلی و وسترن خواهد بود.

the Predator

ماه گذشته، اعلام شد که جیکوب ترمبلی، بازیگر ۱۰ ساله فیلم تحسین شده اتاق (Room) و توماس جین، بازیگر نقش فرانک کسل / پانیشر در فیلم پانیشر (The Punisherبه جمع بازیگران فیلم The Predator اضافه شده‌اند. علاوه بر هالبروک که جانشین بنیسیو دل تورو در این فیلم شده است، تاکنون حضور بازیگرانی چون الیویا مان، کیگان-مایکل کی و تریوانت رودز در این فیلم تایید شده است. فرد دکر، نویسنده فیلم پلیس‌آهنی ۳ (RoboCop 3) و سریال Tales from the Crypt، به همراه بلک نیز مسئولیت نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. بلک در مصاحبه‌ای در ماه می ۲۰۱۶ توضیح داد که انتخاب لحن و بازیگران مناسب و صحیح برای این فیلم، بسیار مهم و حیاتی است. او به دن آف گک گفت:

من فکر می‌کنم که تغییر لحن فیلم بسیار مهم است. این فیلم مانند دیگر فیلم‌های این مجموعه، بسیار ترسناک خواهد بود و من امیدوارم که در این فیلم شاهد برخی از صحنه‌های طنز نیز باشیم. به عبارت دیگر این برای اولین بار است که از طنز در این مجموعه استفاده می‌شود، بنابراین شما واقعا باید با گروهی از افراد در این فیلم مشغول باشید. ما دقت بسیاری در انتخاب بازیگران خواهیم کرد. ما یک گروه از مردم را در برابر هیولاها قرار می‌دهیم و من فکر می‌کنم که صرف نظر از گذراندن اوقات برای دیدن این فیلم، از دیدن آن نیز کاملا لذت خواهید برد.

تاکنون پنج فیلم از مجموعه Predator تولید و منتشر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به غارتگر (Predator)، غارتگر ۲ (Predator 2)، به همراه دو فیلم بیگانه علیه غارتگر (Alien vs. Predator) و بیگانه علیه غارتگر: مرثیه (Aliens vs. Predator: Requiem)، اشاره کرد. در سال ۲۰۱۰ نیز فیلم غارتگران (Predators) به کاگردانی نیمرود آنتال و تهیه کنندگی رابرت رودریگز، به روی پرده رفت.

فیلم The Predator برای اکران در تاریخ ۲ مارس ۲۰۱۸ (۱۱ اسفند ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده