// پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱

استودیو کریستال داینامیکس به محل جدیدی نقل مکان کرد

بر‌طبق خبری که کمپانی اسکوئر انیکس منتشر کرده، استودیو کریستال داینامیکس به مکان جدیدی منتقل شده است.

در حدود ۲۵ سال پیش استودیو کریستال داینامیکس در منطقه خلیج سان‌فرانسیسکو تاسیس شد. این استودیو که هم‌اکنون تحت مالکیت کمپانی اسکوئر انیکس قرار دارد، به‌واسطه سری بازی‌های Gex و Tomb Raider در بین بازیکنان شناخته شده است. حال با استناد به جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Square Enix در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرده است، استودیو Crystal Dynamics به محل جدیدی که دارای ویژگی‌های مدرن و فناوری‌های پیشرفته بوده، نقل مکان کرده است.

در بیانیه مطبوعاتی مذکور توضیح داده شده است که علاوه بر فراهم کردن محیطی با کلیه امکانات در جهت اطمینان از بالا‌ترین کیفیت کاری، استودیو جدید دارای دفتر‌ها و اتاق کنفرانس بیشتری است. همچنین اتاق خاصی با بهترین وسایل موجود به بررسی نسخه اولیه بازی‌ها اختصاص داده شده است.  اسکات ایماس، رئیس کریستال داینامیکس از بین امکانات استودیو جدید به ۶ اتاق ضبط صدا و محل‌هایی برای فناوری‌های فوتوگرمتری و موشن کپچر اشاره کرده و در رابطه با آن چنین گفته است:

پس از ماه‌ها برنامه‌ریزی، احداث و مدتی کار تا دیر وقت، در نهایت توانستیم به استودیو مجلل و مدرن نقل مکان کنیم. در حال حاضر ما امکاناتی جدیدی نظیر میز‌های هیدرولیک برای تمامی کار‌کنان که هر‌یک از آن‌ها می‌توانند به صلاح‌دید خود میز را تنظیم کنند و شید‌های تیره و رنگ‌آمیزی جاذب نور برای بازی‌سازان علاقه‌مند به تاریکی را در اختیار داریم.

اتاق‌های ضبط صدا را به ۶ عدد که دارای تمامی امکانات بوده و عایق صدا هستند، افزایش داده‌ایم. با افزایش اعضای تیم، ما نیز محل برگزاری جلسات را گسترش داده و آن را مجهز به چندین نمایشگر 4K جدید، کنسول‌های بازی و رایانه‌های شخصی مخصوص بازی‌های ویدیویی در کنار یک آشپز‌خانه بزرگ، کرده‌ایم. نهایتا، دو اتاق را بهبود کیفیت بازی‌ها اختصاص داده‌ایم که عبارتند از فضایی برای فناوری فتو‌گرمتری و مکان مجهز به جدید‌ترین تکنولوژی‌های مربوط به فناوری موشن کپچر.

ران روز‌نبرگ، دیگر رئیس استودیو کریستال داینا‌میکس نیز اطلاعات مختلفی را از مکان جدید این استودیو به اشتراک گذاشته و اعلام کرده است که این مکان دو برابر محل قبلی بوده و فضای لازم را برای بازیسازانی که در سال آتی استخدام خواهند شد، در اختیار دارد:

استودیو جدید به کریستال داینامیکس این اجازه را می‌دهد که به مرحله جدیدی از بازیسازی وارد شود. استودیو جدید از نظر اندازه تقریبا دو برابر استودیو قبلی بوده که دلیل آن در اختیار داشتن فضای لازم برای افراد جدیدی که در سال آینده استخدام خواهند شد، است.

استودیو کریستال داینامیکس هم‌اکنون در حال ساخت یک بازی بر‌اساس مجموعه The Avengers با همکاری استودیو ایداس مونترال است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده