// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۱

نویسنده نسخه‌ های جدید Tomb Raider دیگر بر روی این بازی کار نخواهد کرد

ریحانا پرچت دیگر نویسندگی بازی‌های Tomb Raider را برعهده نخواهد داشت.

در جریان یک بیانیه از سوی ریحانا پرچت، نویسنده Tomb Raider و Rise Of The Tomb Raider، و همچنین استودیو کریستال داینامیکس، سازنده این بازی، وی دیگر وظیفه نویسندگی ادامه‌های تومب ریدر را برعهده نخواهد داشت. استودیو کریستال داینامیکس در این باره می‌گوید:

استودیو کریستال داینامیکس و ریحانا پریچت اعلام می‌کنند که ریحانا بدنبال ماجراجویی جدید خود خواهد رفت و دیگر با تیم سازنده مجموعه تومب ریدر کار نخواهد کرد. در طول ساخت نسخه ۲۰۱۳ این بازی ریحانا در صداپیشگی لارا کرافت به ما کمک کرد و در Rise of The Tomb Raider شخصیت نهایی لارا را شکل داد.

تمامی اعضای تیم قدردان تلاش‌های بسیار زیاد ریحانا و روحیه خستگی ناپذیر وی خواهند بود. بیایید در کنار ما برای وی در ماجراجویی بعدی‌اش آرزوی موفقیت کنیم.

همچنین ریحانا پرچت در صفحه توییتر خود با یک سری توییت از تمامی هواداران و جامعه تومب ریدر و همچنین استودیو کریستال داینامیکس قدردانی کرد. هنوز نسخه جدید این مجموعه معرفی نشده است ولی باید منتظر ساخت و معرفی ادامه Rise of The Tomb Raider باشیم. زیرا با توجه به نحوه پایان بندی بازی، انتظار داریم تا نسخه جدیدی نیز در دستور کار قرار داده شده باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده