نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۸

تصاویر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر شد

کمپانی مارول اخیرا تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر کرده است.

حدود سه ماه دیگر فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) به روی پرده خواهد رفت، حال جیمز گان، کارگردان این فیلم، تصاویر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 در فیسبوک شخصی خود منتشر کرده است. در این تصاویر، شاهد تصویر جدیدی از شخصیت مانتیس در کنار دراکس ویرانگر هستیم که اخیرا حضورش در فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) تایید شده است. همچنین در تصویری دیگر، بیبی گروت را روی شانه‌های یوندو مشاهده می‌کنیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

علاوه بر این، وب‌سایت یواس‌ای تودی که در اصل این تصاویر را به اشتراک گذاشته، اطلاعات جدیدی را از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر کرده است. طبق گفته این وب‌سایت، اتفاقات این فیلم دو ماه پس از اتفاقات فیلم نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) جریان دارد. پیش از این، زمان اتفاقات فیلم‌های دنیای سینمایی مارول براساس نوبت انتشار فیلم‌ها بود، اما به نظر می‌رسد فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 قرار است در این رابطه سنت شکنی کند. همچنین جیمز گان اطلاعات جدیدی را از این فیلم به اشتراک گذاشته است. او گفت:

فیلم اول موفق بود برای اینکه ما شانس این را داشتیم که فیلمی غیر منتظره را تولید و به مردم نشان بدهیم. نگهبانان فقط می‌توانند دوباره به چنین ریسکی دست بزنند. منظور من این است که قسمت دوم این فیلم، بسیار متفاوت‌تر از فیلم اول خواهد بود.

او همچنین توضیحاتی در مورد سیاره اگو که پدر استار لرد است، نیز داد. گان در ادامه گفت:

اگو قدرتمندترین شخصیت این فیلم است و من همیشه میخواستم از آن در فیلم استفاده کنم. منظور من این است که او خود را خلق کرده است! او یک شخصیت واقعی و فوق العاده است.

اواسط ماه آذر، مارول اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 را منتشر کرد. همچنین طی هفته‌های گذشته تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر شده بودکریس پرت در نقش پیتر کوئیل / استار لرد، زویی سالدانا در نقش گامورا، دیوید باتیستا در نقش دراکس نابودگر، وین دیزل در نقش بیبی گروت، بردلی کوپر در نقش راکت، الیزابت دبیکی در نقش آیشا، کرت راسل در نقش اگو، کارن گیلان در نقش نبولا،مایکل راکر در نقش یوندو، سین گان در نقش کراگلین، گلن کلوز در نقش نخست وزیر سیاره نوا و پام کلمنتیف در نقش مانتیس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 برای اکران در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده