نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۱

تصویر جدیدی از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر شد

مارول تصویر جدیدی از شخصیت بیبی گروت در فیلم نگهبانان کهکشان نسخه. ۲ (Guardians of the Galaxy Vol. 2) منتشر کرد.

هفته گذشته سرانجام مارول اولین تریلر فیلم مورد انتظار Guardians of the Galaxy Vol. 2 را منتشر کرد، در این تریلر شاهد صحنه‌های اکشن و کمدی متعدد بودیم که با استقبال گسترده‌ای از طرف عموم نیز روبرو شد. حال مارول اولین تصویر رسمی این فیلم را منتشر کرده است. این کمپانی پیش از این، تصاویر مفهومی متعدد و پوستر از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر کرده بود. در این تصویر شخصیت بیبی گروت را مشاهده می‌کنیم که چهره او کاملا غمگین و ناراحت به نظر می‌رسد و ظاهرا بخاطر موضوعی بسیار نگران است. این شخصیت، ستاره تریلر اول بوده است و به احتمال زیاد بیبی گروت ستاره بی چون و چرای فیلم اصلی نیز خواهد بود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Baby Groot in Guardians of the Galaxy Vol. 2

لباس بیبی گروت در این تصویر مشابه لباس استار لرد است. در تریلر منتشر شده از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2، تایید شد که اعضای گروه نگهبانان کهکشان در حال کمک به گروه یغماگران (Ravagers) است و در یکی از این صحنه‌های این تریلر، شاهد عصبانیت و خشم بیبی گروت هستیم. با این حال، هنوز اطلاعات چندانی از این فیلم منتشر نشده است هرچند به نظر می‌رسد بزودی تصاویر و اطلاعات بیشتری از این فیلم توسط دیزنی و مارول منتشر شود. از طرفی به احتمال زیاد شخصیت ایگو، شخصیت شرور و منفی اصلی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 خواهد بود. ایگو پدر پیتر کوئیل / استار لرد است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 به کارگردانی جیمز گان، برای اکران در تاریخ ۵ می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶) برنامه ریزی شده است. کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، الیزابت دبیکی، کرت راسل، کارن گیلان، مایکل راکر، سین گان، گلن کلوز و پام کلمنتیف از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده