نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

بازیگران فیلم John Wick: Chapter 3 به زودی معرفی خواهند شد

به‌تازگی منابع نزدیک به کمپانی لاینزگیت اطلاعات جدیدی از فیلم مورد انتظار جان ویک: قسمت ۳ (John Wick: Chapter 3) را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم John Wick: Chapter 3 منتشر شده است. طبق خبر و اطلاعاتی که وب‌سایت Omega Underground منتشر کرده، دریک کولستاد، نویسنده فیلمنامه این فیلم، کار نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter 3 را به پایان رسانده و این فیلم وارد مراحل پیش از تولید شده است. در حال حاضر جزئیات و اطلاعاتی از داستان این قسمت در دسترس نیست، اما با توجه به پایان فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) و طبق گفته چاد استاهلسکی، در فیلم John Wick: Chapter 3 بیشتر به گذشته شخصیت جان ویک پرداخته خواهد شد.

هرچند که هنوز سازندگان و کمپانی لاینزگیت تصمیم قطعی و نهایی را نگرفته‌اند، اما این وب‌سایت اضافه کرد به‌زودی فهرست رسمی بازیگران فیلم John Wick: Chapter 3 منتشر خواهد شد. در حال حاضر تنها بازگشت کیانو ریوز در این فیلم تایید شده است، اما او در مصاحبش اخیرش گفته که دوست دارد تیلدا سوئینتن در قسمت جدید فیلم John Wick حضور داشته باشد. همچنین انتظار می‌رود که استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick: Chapter 3 نیز بازگردد. بخش مهمی از فیلم‌های جان ویک را صحنه‌های اکشن و تعقیب و گریز تشکیل می‌دهد که کیانو ریوز بدون بدلکار این صحنه‌ها را بازی می‌کند.

John Wick: Chapter 2

انتظار نمی‌رود که فیلمبرداری و تولید فیلم John Wick: Chapter 3 زودتر از تابستان سال آینده آغاز شود و ریوز زمان کافی را برای انجام تمرینات بدلکاری خواهد داشت. همچنین بخشی از طولانی شدن روند ساخت این فیلم را می‌توان به درگیر بودن سازندگان این فیلم در پروژه‌های مختلف دیگر دانست. دیوید لیچ، دستیار کارگردان دو فیلم اول جان ویک، در حال حاضر مشغول ساخت فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) است و مدتی پیش نیز کارگردانی فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) با بازی شارلیز ترون، را بر عهده داشت. همچنین در حال حاضر استاهلسکی نیز در حال ساخت ریبوت فیلم Highlander (کوه‌نشین) است.

مجموعه فیلم‌های جان ویک توانسته‌اند نظر منتقدان و تماشاگران را به خود جلب کنند و به یکی از بهترین فیلم‌های اکشن چند سال اخیر تبدیل شده‌اند. فیلم John Wick حدود ۸۸.۸ و فیلم John Wick: Chapter 2 حدود ۱۷۱.۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته‌اند. مدتی پیش، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه لاینزگیت در حال بررسی فیلمنامه یک فیلم است که بالرینا (Ballerina) نام دارد و شخصیت اصلی آن یک زن است. گفته می‌شود که در صورت موافقت کمپانی، این فیلم به اولین فیلم فرعی دنیای جان ویک تبدیل خواهد شد. علاوه بر این، یک سریال تلویزیونی براساس مجموعه جان ویک با نام کانتینتال (The Continental) نیز در دست ساخت است.

فیلم John Wick: Chapter 3 قرار است در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده