نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

کیانو ریوز علاقمند به حضور تیلدا سوئینتن در جان ویک 3 است

کیانو ریوز بازیگر فیلم جان ویک، علاقه‌مند به حضور تیلدا سوئینتن در دنباله‌ی این مجموعه یعنی فیلم جان ویک: قسمت سوم است.

کیانو ریوز پس از بازگشت به سینما به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای به نام جاناتان ویک توانست دوباره فروغ از دست رفته‌ی خود را به دست بیاورد و به دوران اوج بازگردد. ریوز حالا خود را در یک مجموعه دیگر می‌بیند؛ مجموعه‌ای که توانست با تلفیق استفاده‌ از تفنگ و حرکات کونگ‌فو نشاط خاصی در فیلم‌های سبک اکشن به وجود بیاورد. پس از آنکه اولین نسخه از فیلم جان ویک به یک سورپرایز کامل تبدیل شد، کمپانی لاینزگیت در جریان ساخت قسمت دوم این فیلم با نام جان ویک: قسمت دوم متوجه بود که از آنجای کار به بعد با یک سری جدید مواجه است.

در دنباله این مجموعه یعنی فیلم جان ویک: قسمت سوم، دنیای فیلم توسط گروه‌های مختلف پر شده و گسترش یافته است. همچنین این دنیای جدید زمینه‌ی کاوش بیشتر در دنیای فیلم را فراهم می‌کند. یکی از نکات مثبت خلق دنیایی مانند فیلم جان ویک که در این موارد خود جنس به شمار می‌رود این بود که توانست با بازگرداندن لاورنس فیش‌بورن، یک تجدید دیدار ماتریکسی را در قسمت دوم فیلم به راه بیندازد. ریوز حالا مشتاق است تا در فیلم سوم نیز یک چهره‌ی آشنای دیگر ببیند.

با توجه به سابقه‌ی همکاری کیانو ریوز و تیلدا سوئینتن در فیلم‌‌های کنستانستین و Thumbsucker، مردم در رابطه با احتمال حضور سوئینتن در فیلم جان ویک 3 از ریوز سوال کردند و آنطور که پیداست کیانور ریوز کاملا با این موضوع موافق است. اگر این اتفاق رخ بدهد با توجه به اینکه قسمت سوم فیلم در سال 2019 منتشر خواهد شد، می‌توانیم سوئینتن و ریوز را پس از چهارده سال جلوی یک دوربین ببینیم.

با توجه به اینکه رخ دادن این اتفاق در حد حدس و گمان است و به صورت رسمی اعلام نشده است، طرفداران نیز نباید خیلی به وقوع این اتفاق امیدوار باشند. البته اضافه کردن بازیگر بااعتباری مانند سوئینتن یک قدم رو به جلوی بسیار خوب برای این مجموعه محسوب خواهد شد. همچنین با توجه به شناختی که از شخصیت سوئینتن داریم، او می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای اضافه شدن به شخصیت‌های اصلی مجموعه باشد. از سمتی دیگر حضور سوئینتن در یک نقش سنگین آن هم به‌عنوان یک قاتل حرفه‌ای می‌‌تواند در کنار ایجاد هیجان، تغییراتی در دوران حرفه‌ای او نیز ایجاد کند.

در حال حاضر تنها کاراکتری که حضورش در فیلم سوم مجموعه جان ویک قطعی است، خود کیانو ریوز در نقش جان ویک است. کارگردان فیلم یعنی چاد استاهلسکی امیدوار است که فیلم طبق برنامه در سال ۲۰۱۹ اکران شود. در رابطه با دیگر اعضای تیم بازیگری نیز می‌توان گفت که احتمال حضور لارنس فیشبرن در فیلم بعدی بالا است. دیگر بازیگری که به احتمال بالا در جان ویک: قسمت سوم حضور خواهد داشت، ایان مک‌شاین در نقش آقای کانتیننتال است. اگر استودیوی سازنده‌ی فیلم قصد اضافه کردن یک ستاره‌ی دیگر را داشته باشد، سوئینتن می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب باشد. همچنین اخباری مبنی بر انتظار ساموئل ال جکسون برای حضور در این فیلم شنیده می‌شود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده