نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

فیلم های بیشتری از مجموعه Alien ساخته خواهد شد

ریدلی اسکات در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که فیلم‌های بیشتری از مجموعه بیگانه (Alien) قرار است تولید و منتشر شود.

فیلم Alien: Covenant (بیگانه: کاوننت) امسال به‌روی پرده‌های سینما رفت، اما نتوانست موفقیت چشمگیری را در گیشه کسب کند. این موضوع باعث شد که شک و تردیدهای زیادی را در مورد آینده این مجموعه به‌وجود بیاورد. ماه گذشته بود که ریدلی اسکات در یک مصاحبه گفت که کار مجموعه Alien تقریبا به اتمام رسیده است. با این حال، اسکات در مصاحبه جدید خود گفته که امیدوار است ساخت فیلم‌های این مجموعه را ادامه دهد و فیلم‌های بیشتری از این مجموعه تولید و منتشر شود. در مصاحبه با وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی، اسکات توضیح داد که رویکرد او برای فیلم بعدی متفاوت خواهد بود. اسکات گفت:

ما قصد داریم که فیلم دیگری را از این مجموعه بسازیم. من فکر می‌کنم آنچه که باید انجام دهیم این است که به‌تدریج از موضوع‌ فیلم‌های فعلی Alien دور شویم. مردم می‌گویند که شما به فیلم Alien بیشتر و به مرگ‌های خشن بیشتری نیاز دارید. بنابراین خیلی چیزها را به‌خوبی در فیلم Covenant قرار داده‌ام، اما اگر شما قرار است دوباره فیلم Alien بسازید، باید شروع به یافتن راه حلی جالب‌تر کنید. من فکر می‌کنم که AI می‌تواند خطرناک‌تر باشد و بنابراین به‌نظرم این ایده جالب به نظر می‌رسد.

Alien: Covenant

با این حال، به نظر می‌رسد که موضع اسکات نسبت به ماه گذشته کاملا تغییر پیدا کرده است و احتمالا شاهد ساخت دنباله جدید فیلم Alien توسط او خواهیم بود. اسکات پیش از این در یک مصاحبه گفته بود که کار موجودات زنومورف،‌ یکی از قدیمی‌ترین و ترسناک‌ترین موجودات این مجموعه،‌ به پایان رسیده است. در سال ۲۰۱۲، فیلم Prometheus (پرومتئوس) به کارگردانی ریدلی اسکات به‌روی پرده‌های سینما رفت و موفق شد بیش از ۴۰۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. امسال نیز فیلم Alien: Covenant که دنباله این فیلم بود، اکران شد؛ اما تنها کمی بیش از ۲۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

اسفند سال گذشته، اسکات فاش کرد که بیگانه: بیداری (Alien: Awakening) نام دنباله فیلم Alien: Covenant خواهد بود. پس از این مصاحبه، او در یک مصاحبه دیگر گفت که فیلمبرداری و تولید این فیلم قرار است ظرف ۱۴ ماه آینده آغاز شود. انتظار می‌رود که مایکل فاسبندر برای بازی دوباره در نقش دیوید در این فیلم بازگردد. با این حال، کمپانی فاکس قرن بیستم تاکنون ساخت فیلم Alien: Awakening را رسما تایید و اعلام نکرده است و مشخص نیست که سرنوشت این فیلم در نهایت چه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده