نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۱

فیلمبرداری دنباله فیلم Alien: Covenant ظرف ۱۴ ماه آینده آغاز می شود

ریدلی اسکات اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم Alien: Covenant ظرف ۱۴ ماه آینده آغاز خواهد شد.

کمتر از دو هفته دیگر فیلم مورد انتظار بیگانه: پیمان (Alien: Covenant) روی پرده خواهد رفت. در ماه اسفند سال گذشته، ریدلی اسکات، کارگردان این فیلم، ساخت دنباله این فیلم را تایید و اعلام کرد که در نظر دارد فیلم‌های بیشتری براساس مجموعه بیگانه (Alien) بسازد. او همچنین گفت که تولید و فیلمبرداری فیلم Alien: Covenant بزودی آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسکات تایید کرده است که فیلمبرداری این فیلم سال آینده آغاز می‌شود. در مصاحبه با وب‌سایت IGN، اسکات گفت:

در حال حاضر که ما داریم این مصاحبه را انجام می‌دهیم، در حال نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم Alien: Covenant هستیم. من فیلمبرداری و تولید این فیلم را ظرف ۱۴ ماه آینده آغاز خواهم کرد.

زمانی که از اسکات پرسیده شد که آیا او برنامه‌ای برای جواب دادن به سوالات بی پاسخ مجموعه Alien در فیلم‌های آینده آن دارد، او در جواب توضیح داد که داستان این مجموعه بی‌پایان است و پایان آن کاملا باز طراحی شده است. او گفت:

به همین دلیل است که من این فیلم‌ها را می‌سازم و فکر می‌کنم که این جواب تمام سوالات شما را بدهد. 

Ridley Scott in Alien: Covenant

اسفند سال گذشته، اسکات فاش کرد که بیگانه: بیداری (Alien: Awakening) نام دنباله فیلم Alien: Covenant خواهد بود. اسکات در ادامه گفت که Awakening تنها فیلم جدید مجموعه ترسناک و علمی‌تخیلی Alien نخواهد بود و او در نظر دارد سه دنباله دیگر نیز براساس این مجموعه بسازد.  اتفاقات فیلم Alien: Awakening در بین اتفاقات دو فیلم پرومتئوس (Prometheus) و Covenant جریان خواهد داشت. در ادامه مصاحبه با وب‌سایت IGN، اسکات اشاره‌ای نیز به فیلم بیگانه ۵ (Alien 5) که قرار بود به کارگردانی نیل بلومکمپ ساخته شود، کرد. 

با وجود آن که بسیاری هنوز امید داشتند فیلم Alien 5 دوباره احیا و ساخته شود با این حال، اسکات بار دیگر گفت که با وجود تلاش‌هایی که برای احیای این فیلم کرده است، اما این پروژه مرده است. اسکات در مصاحبه اخیر خود گفته بود که بسیار بعید است که دیگر فیلم Alien 5 ساخته شود. او در ادامه این مصاحبه توضیح داد:

آن‌ها فیلم Alien: Awakening را می‌خواستند نه فیلم Alien 5 بلومکمپ. من هم قبول کردم. من قرار بود به عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور داشته باشم و اگر آن‌ها می‌خواستند من دوست داشتم این فیلم ساخته شود. با این وجود من سوال پرسیدم چرا هر دو فیلم Alien نمی‌توانند ساخته شوند؟ با این حال، آن‌ها گفتند که ساخت دو فیلم اصلا منطقی نیست. اما آن‌ها نیز آماده ساخت فیلم با فاکس نبودند، بنابراین من می‌خواستم فقط پروژه حفظ شود. منظور من این است که من به معنای واقعی کلمه تلاش کردم تا ساخت این پروژه دوباره از سر گرفته شود و این دروغ بود که ساخت فیلم به صورت موقتی خوابیده است. من تلاش خودم را برای بازگشت این فیلم کردم، اما اکنون اینجا هستیم و دیگر این فیلم هرگز ساخته نخواهد شد.

فیلم ترسناک Alien Covenant

فیلم Alien: Covenant قرار است در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) روی پرده برود. مایکل فاسبندر، جیمز فرانکو، کاترین واترسون، دنی مک‌براید، بیلی کروداپ، نومی راپاس، دمیان بیچیر، جوسیه سملت، ایمی سیمتز، کارمن اجوجو، الکساندر انگلند، ناتانیل دین، بنیامین ریگبی و کلی هرناندز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده