// سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

چهره های مشهور حاضر در مراسم The Game Awards 2017 معرفی شدند

تعدادی از هنرمندان و چهره‌های مشهوری که در مراسم The Game Awards 2017 حاضر خواهند بود، معرفی شدند.

در چهارمین دوره از مراسم The Game Awards که در روز پنج‌شنبه هفته جاری (بامداد جمعه به وقت ایران) برگزار خواهد شد، مهمانان بسیاری، از بازیسازان مشهور و باسابقه تا افرادی خارج از صنعت بازی‌های ویدیویی، حضور خواهند داشت. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، برخی از چهره‌های مشهوری که در مراسم جوایز بازی های ویدیویی 2017 حاضر خواهند بود، اعلام شده‌اند.

به مانند سال‌های گذشته، یکی از اصلی‌ترین بخش‌های مراسم The Game Awards 2017 اجرای موسیقی خواهد بود. سال گذشته گروه Run the Jewels و میک گوردون موسیقی بازی Doom را در رویداد جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۶ به اجرا درآوردند. اما در مراسم امسال گروه فرانسوی Phoenix که در سبک آلترناتیو راک فعالیت دارد، به اجرای موسیقی خواهد پرداخت. با این حال موسیقی مراسم The Game Awards 2017 به این مورد ختم نمی‌شود و برای اولین بار شاهد بخش The Game Awards Orchestra خواهیم بود. در این بخش «تعدادی از بااستعداد‌ترین موزیسین‌های ارکسترال و راک» به همراه «مهمانان ویژه» موسیقی بازی‌های مختلف را اجرا خواهند کرد. روز گذشته اعلام شد که سنیستر گیتز، گیتاریست گروه Avenged Sevenfold و تینا گو، نوازنده مشهور ویولن سل، جزئی از نوازندگان بخش The Game Awards Orchestra خواهند بود.

از دیگر حاضران و مجریان جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۷ می‌توان به هیدئو کوجیما (خالق سری بازی‌های Metal Gearگیرمو دل تورو (کارگردان فیلم‌های The Shape of Water ،Hellboy و Pan's Labyrinth) و نورمن ریداس (بازیگر سریال The Walking Dead) اشاره کرد. بازی Silent Hills اولین همکاری این سه تن بود که نهایتا پروسه ساخت آن متوقف شد. با این حال این همکاری در ساخت بازی Death Stranding ادامه پیدا کرده و در کنار هیدئو کوجیما به‌عنوان کارگردان بازی، نورمن ریداس و گیرمو دل تورو به‌عنوان بازیگر در تیم تولید آن حضور دارند.

نورمن ریداس تنها بازیگر حاضر در مراسم The Game Awards 2017 نیست. در کنار وی، آیشا تایلر (بازیگر سریال‌ Criminal Minds و مجری کنفرانس‌های کمپانی یوبی سافت در نمایشگاه E3)، فلیشیا دی (بازیگر سریال‌های The Guild ،Dragon Age: Redemption ،Buffy the Vampire Slayer و Supernatural) و زکری لی‌وای (بازیگر فیلم Thor: The Dark World و سریال Chuck) نیز در مراسم مذکور حضور خواهند داشت. همچنین اندی سرکیس (بازیگر نقش‌های گالوم در مجموعه فیلم‌های The Lord of the Rings و سزار در سری Planet of the Apes) و جاستین رویلند (از خالقان سریال انیمیشنی Rick and Morty و صداپیشه بسیاری از شخصیت‌های آن از جمله ریک و مورتی) از دیگر حاضران مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی ۲۰۱۷ هستند. لیست مهمانان این مراسم به افراد ذکر شده ختم نمی‌شود و طبق اعلام برگزار‌کنندگان، «مهمان‌های غافلگیر‌کننده‌ای» در ادامه معرفی خواهند شد.

مراسم The Game Awards 2017 در سالن مایکروسافت تئاتر واقع در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا برگزار می‌شود و در ۲۹ شاخه مختلف به تقدیر از بازی‌های ویدیویی، تیم‌ها و ورزشکاران ورزش‌های الکترونیک، موسیقی‌های بازی‌ها و صداپیشگان می‌پردازد. بازی‌های Destiny 2 ،Horizon Zero Dawn ،The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Super Mario Odyssey با نامزدی در ۶ شاخه، بیشترین تعداد نامزدی را به خود اختصاص داده‌اند. طبق گفته جف کیلی، علاوه بر اجرای موسیقی و اهدای جایزه به برگزیده‌ها، تعداد ۱۵ تا ۱۸ ویدیو از بازی‌های مختلف در این مراسم به نمایش در خواهد آمد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده