// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

جف کیلی: بیش از ۱۵ بازی در مراسم The Game Awards 2017 نمایش خواهند داشت

جف کیلی اعلام کرد که در مراسم The Game Awards 2017 بین ۱۵ الی ۱۸ ویدیو از بازی‌های مختلف به نمایش در می‌آیند که برخی از آن‌ها بازی‌های کاملا جدید هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف کیلی، تنظیم کننده و میزبان مراسم The Game Awards 2017، در جریان یک لایو استریم اطلاعات بیشتری از بازی‌هایی که قبل از شروع و هنگام برگزاری مراسم به نمایش در می‌آیند، منتشر کرد.

با توجه به گفته‌های جف کیلی بین ۱۲ الی ۱۴ ویدیو از بازی‌های مختلف که بعضی از آن‌‌ها بازی‌های جدید هستند در جریان مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۱۷ به نمایش در می‌آیند و بین سه الی چهار ویدیو نیز قبل از شروع مراسم به نمایش گذاشته می‌شود. در این میان از وی پرسیده شد که آیا بازی‌های مورد نظر، بازی‌ های AAA هستند یا نه که جف کیلی، پاسخ داد هر مخاطب تعریف‌اش از بازی‌های AAA متفاوت است اما نمایش‌هایی در نظر گرفته شده‌اند که بعضی از آن‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد و شاهد آثار جدیدی هستیم که معرفی می‌شوند. حال این برعهده مخاطب است که آن‌ها را AAA بداند یا نه.

همچنین در ادامه از جف کیلی پرسیده شد که آیا نمایشگاه پلی‌استیشن اکسپرینس 2017 که دو روز پس از این مراسم برگزار می‌شود، به نمایش بازی‌ها لطمه‌ای وارد می‌کند یا نه که در ادامه، وی پاسخ داد واقعا این طور نیست. از آن جایی که سونی همکار خوبی برای مراسم The Game Awards است، بعضی از بازی‌ها در این مراسم به نمایش گذاشته می‌شوند و در پلی‌استیشن اکسپرینس، شاهد منتشر شدن اطلاعات بیشتری از آن‌ها خواهیم بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده