// دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۱

هیدئو کوجیما و گیرمو دل تورو در مراسم The Game Awards 2017 حضور دارند

طبق اطلاعات درج شده در صفحه توییتر مراسم The Game Awards، گیرمو دل تورو و هیدئو کوجیما در این مراسم به عنوان مجری حضور خواهند داشت.

در حالی که تنها سه روز تا برگزاری مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۱۷ موسوم به رویداد The Game Awards 2017 باقی مانده است، در صفحه رسمی این مراسم در شبکه اجتماعی توییتر مهمان‌ها و چهره‌های مشهوری که در آن حضور خواهند داشت، معرفی می‌شوند. حال براساس جدید‌ترین اخبار بازی، در تازه‌ترین توییت‌های منتشر شده، اعلام شده است که گیرمو دل تورو و هیدئو کوجیما به عنوان مجری‌های این مراسم حضور دارند.

علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی بدون شک به‌واسطه سری بازی‌های Metal Gear با هیدئو کوجیما، یکی از برترین بازیسازان تاریخ، آشنا هستند. بازی Death Stranding تازه‌ترین پروژه او است که مدتی پیش اعلام شد ساخت بخش زیادی از بازی مذکور به پایان رسیده است. همچنین مخاطبین سینما گیرمو دل تورو را با کارگردانی فیلم‌هایی همچون Pan's Labyrinth و Hellboy می‌شناسند. جدید‌ترین ساخته این فیلم‌ساز یعنی فیلم The Shape of Water نه تنها در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز برنده شیر طلایی بوده، بلکه امتیاز ۸۵ را از متاکریتیک دریافت کرده است. هیدئو کوجیما و گیرمو دل تورو برای اولین بار در بازی Silent Hills با یکدیگر همکاری داشتند. با این وجود که بازی مذکور نهایتا لغو و روند ساخت آن متوقف شد، اما روابط نزدیک این دو همچنان ادامه پیدا کرد تا نهایتا گیرمو دل تورو نه به عنوان یکی از اعضای تیم تولید، بلکه به عنوان یک بازیگر وظیفه ایفای نقش یکی از شخصیت‌های بازی Death Stranding را بر عهده بگیرد. حضور هیدئو کوجیما و گیلرمو دل تورو در مراسم Games Awards 2017 لزوما بدان معنا نیست که اطلاعات جدیدی از بازی Death Stranding اعلام خواهد شد.

از دیگر افراد مشهوری که اخیرا حضورشان در مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۱۷ اعلام شده است، می‌توان به سنیستر گیتس، گیتاریست گروه Avenged Sevenfold و تینا گو، نوازنده مشهور ویولن سل اشاره کرد. این دو هنرمند در قالب بخش The Game Awards Orchestra که جدیدا به رویداد The Game Awards اضافه شده است، به اجرای موسیقی خواهند پرداخت. در این بخش گروهی متشکل از «برخی از با‌استعداد‌ترین موزیسین‌های ارکسترال و راک» در کنار «مهمانان ویژه» قطعه‌هایی از بازی‌های ویدیویی مختلف را اجرا خواهند کرد.

حضور سنیستر گیتس و تینا گو در کنار یکدیگر به دلیل سبک متفاوت موسیقی‌شان، مطمئنا جالب توجه خواهد بود. سنیستر گیتس هم‌اکنون یکی از برترین نوازنده‌های گیتار حال حاضر جهان  است. همچنین تینا گو اخیرا آلبومی به نام Game On منتشر کرده است که در آن موسیقی بازی‌هایی همچون The Legend of Zelda و Skyrim را با استفاده از ویولن سل بازسازی کرده است.

مراسم جوایز بازی‌های ویدیویی سال ۲۰۱۷ در روز پنج‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد. علاوه بر اهدای جوایز به بازی‌های مشهور و محبوبی همچون Horizon: Zero Dawn ،Persona 5 ،Super Mario Odyssey و The Legend of Zelda: Breath of the Wild، در خلال این مراسم اولین گیم‌پلی از نقشه جدید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds پخش شده و اطلاعات مهمی از بازی Sea of Thieves منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده