نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۹ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

استقبال بسیار گسترده کاربران نتفلیکس از فیلم Bright

طبق آمار منتشر شده، بینندگان شبکه نتفلیکس استقبال بسیار خوبی از فیلم درخشان (Bright) در سه روز نخست انتشارش داشته‌اند.

فیلم Bright با بازی ویل اسمیت و جوئل اجرتون، اولین فیلم بلاک‌باستر شبکه نت فلیکس (Netflix) است که اوایل دی‌ماه‌ از این شبکه منتشر شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از آمار بینندگان این فیلم منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی به نقل از موسسه نیلسن منتشر کرده، کاربران این شبکه استقبال بسیار خوبی از این فیلم کرده‌اند و بیش از ۱۱ میلیون نفر بیننده شبکه نت‌فلیکس فیلم Bright را در سه روز نخست انتشارش تماشا کرده‌اند. این موسسه پیش از این اعلام کرده بود که ۱۵.۸ میلیون بیننده و کاربر شبکه نت‌فلیکس قسمت ابتدایی فصل دوم سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) را تماشا کرده‌ بودند. علاوه بر این، پیش از این نیلسن اعلام کرده بود که بیش از ۳ میلیون بیننده و کاربر این شبکه، قسمت ابتدایی فصل دوم سریال The Crown (تاج) را تماشا کرده‌اند.

Bright

کارگردانی فیلم Bright بر عهده دیوید آیر، کارگردان فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار)، بوده است. مکس لندیس نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Bright را بر عهده داشته است. فیلم Bright داستان دو مامور پلیس با نام‌های وارد با بازی ویل اسمیت و جاکوبی با بازی جوئل اجرتون، را روایت می‌کند که یکی از آن‌ها انسان و دیگری ارک است. سرانجام در یک گشت شبانه، یک اتفاق باعث می‌شود که مسیر زندگی این دو پلیس معمولی برای همیشه عوض شود. آن‌ها باید از یک الف محافظت و در کنار آن باید با اشخاص متعددی نیز مبارزه کنند. ویل اسمیت، جوئل اجرتون، نومی راپاس، لوسی فرای، ادگار رامیرز، کنت چوی، آیک بارینهولتز، برد ویلیام هنکه، داون اولیویری، الکس مراز، مت آلفردا، انریکه مورچیانو و جی هرناندس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bright حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

با وجود استقبال گسترده از فیلم Bright، اما منتقدان چندان روی خوشی را به این فیلم نشان نداده‌اند و این فیلم نقدهای بسیار ضعیف و متوسطی را از منتقدان دریافت کرده است. در حال حاضر، شبکه نت‌فلیکس ساخت فیلم Bright 2 (درخشان ۲) را نیز سفارش داده است و ویل اسمیت قرار است برای نقش‌آفرینی دوباره در این فیلم بازگردد. با این حال، هنوز بازگشت دیوید آیر در این فیلم تایید نشده است. همچنین اطلاعات بیشتری از جمله داستان، دیگر بازیگران احتمالی و تاریخ انتشار فیلم Bright نیز در دسترس نیست. با وجود این، نت‌فلیکس به دنبال افزایش سرمایه‌گذاری روی ساخت فیلم‌های بیشتری است و این شبکه در نظر دارد که در سال ۲۰۱۸ حدود ۸۰ فیلم را تولید و منتشر کند.


منبع Engadget
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده