// شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

آپدیت جدید بازی PlayerUnknown's Battlegorunds برای ایکس باکس وان منتشر شد

به تازگی آپدیتی برای نسخه ایکس باکس وان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds منتشر شده که در جریان آن سایر مشکلات بازی رفع شده است.

چندی پیش بود که یک آپدیت بزرگ برای بازی PlayerUnknown's Battlegrounds روی Xbox One منتشر شد که در جریان آن، شاهد رفع مشکلات زمان عرضه بازی روی این کنسول بودیم و حال با توجه به اخبار بازی، بروزرسانی دیگری برای این بازی منتشر شده که به نظر می‌رسد مابقی مشکلات را رفع کرده است.

البته بروزرسانی تازه منتشر شده این بازی به اندازه اولین آپدیت حجم زیادی ندارد. در توضیحات دومین بروزرسانی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds روی ایکس باکس وان آمده است که برخی از مشکلات نظیر کرش کردن برای بعضی از کاربران کاملا رفع شده است. همچنین یکی دیگر از مشکلات این بازی، لگد زدن بیش از حد تمامی اسلحه‌های بازی بود که تیم سازنده این مورد را نیز رفع کرده است.

در کنار تمامی موارد، شاهد یک سری بهبود عملکرد برای بازی نیز هستیم تا کاربران PlayerUnknown's Battlegrounds بتوانند تجربه بهتری از این بازی کسب کنند. از دیگر اخبار حول PlayerUnknown's Battlegrounds می‌توان به تعداد بازیکنان‌اش اشاره کرد که از مرز ۳۰ میلیون کاربر عبور کرده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده