// چهار شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۲

آپدیت نسخه ایکس باکس وان بازی PUBG منتشر شد

اولین آپدیت بازی PlayerUnknown's Battlegrounds روی ایکس‌ باکس وان، منتشر شد و ایرادات کلی این نسخه را برطرف کرد.

PlayerUnknown's Battlegrounds، بازی بتل رویال و پرطرفداری که در استودیو بلوهول (Bluehole) توسعه یافته است، هفته گذشته برای اولین بار پا به دنیای کنسول‌‌های خانگی یعنی ایکس‌ باکس وان گذاشت و توانست تنها در ۴۸ ساعت، ۱ میلیون کاربر را به خود جذب کند. متاسفانه نسخه ایکس‌باکس وان این بازی همانند نسخه پی سی آن اجرا نمی‌شود و با مشکلاتی همراه است. حال در جدیدترین اخبار بازی به نظر می‌رسد که سازندگان از این ایرادات باخبر شده‌اند و آپدیتی برای رفع مشکلات آن منتشر کرده‌اند که هم‌اکنون برای دانلود در دسترس است.

ناشر این بازی از جزئیات اولین بروزرسانی نسخه Xbox One بازی PUBG در فروم خود رونمایی کرد. سازندگان به طور کلی تمامی انیمیشن‌ها و جلوه‌های بازی را بهینه‌سازی کرده‌اند و به گفته آنها ویژگی Anti-aliasing بازی روی ایکس‌باکس وان و ایکس‌ باکس وان S «اندکی» بهبود یافته است. همینطور مشکلاتی همچون انیمیشن مربوط به نگه‌داشتن سلاح در دست کاراکتر نیز در کنار مشکلات مربوط به رنگ مو برطرف شده است.

در آن سو بروزرسانی جدید، برخی از باگ‌هایی را که کاربران در نسخه ایکس‌باکس وان با آن مواجه شده‌اند، برطرف کرده است؛ ایراداتی همچون ایجاد مشکل در گفتگوی صوتی که پس از ترک رهبر گروه اتفاق می‌افتاد. برای اطلاع از تمامی جزئیات این آپدیت می‌توانید به فروم رسمی PUBG مراجعه کنید.

بازی PUBG در قالب سرویس Early Access کنسول ایکس‌باکس وان یعنی Game Preview در تاریخ ۲۱ آذرماه (۱۲ دسامبر) منتشر شد و با قیمت ۳۰ دلار در دسترس کاربران قرار گرفت. گفتنی است که بازی مذکور از کنسول ایکس‌ باکس وان ایکس‌ نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین به مدت محدود یک نسخه رایگان از بازی PUBG به کاربرانی که کنسول ایکس‌باکس وان ایکس را خریداری کنند تعلق می‌گیرد. نسخه 1.0 بازی PUBG امروز که مصادف می‌شود با ۲۹ آذرماه (۲۰ دسامبر) برای پی‌سی منتشر می‌شود و نقشه صحرایی و مورد انتظار آن یعنی Miramar در کنار ویژگی‌های بالا رفتن و پرش از موانع نیز ضمیمه آن خواهد بود.

برای اطلاع از خبر‌ها و تریلر‌های پیشین بازی PlayerUnknown's Battlegrounds می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده