نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

نیم‌نگاه: ۵ بازی که در رزولوشن 4K عالی به نظر می‌رسند - 4K60FPS

امروز در یک نیم‌نگاه ۵لبه! سراغ پنج بازی رفتیم که در رزولوشن 4K عالی به نظر می‌رسند. فراموش نکنید این نیم‌نگاه زومجی را می‌توانید در یوتیوب، 4K و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ببینید. 

با پیشرفت قدرت پردازشی کارت‌های گرافیک امروز و در عین حال، کم‌تر شدن بهای آن‌ها به نسبت خروجی که ارائه می‌دهند، رزولوشن 4K کم‌کم در حال تبدیل شدن به یک مرجع برای بازی‌ها است. در این راه البته کامپیوترهای شخصی تنها نیستند و کنسول‌های میان‌نسلی پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس هم حالا می‌توانند بازی‌های مختلفی را در رزولوشن 4K اجرا کنند. همین دلیل خوبی برای ما بود تا در جدیدترین قسمت از نیم‌نگاه زومجی سراغ معرفی و تجربه ۵ بازی برویم که در رزولوشن 4k عالی به نظر می‌رسند. 

همه چیز در این ۴۲ دقیقه‌ای که با نیم‌نگاه همراه شما خواهیم بود، گفته شده، اما قبل از اینکه به تماشای این قسمت مشغول شوید، فراموش نکنید که اگر تلویزیون و نمایشگر 4K دارید، این نیم‌نگاه را هم مانند دو نیم‌نگاه 4K قبلی یعنی نیم‌نگاه بازی PlayerUnknown's Battlegrounds و نیم‌نگاه بازی Destiny 2 می‌توانید در یوتیوب رسمی ما به صورت 4K و با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه ببینید. 

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده