// جمعه, ۱۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

فروش ۲۰ میلیونی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds و وعده سازندگان برای تغییرات بزرگ

هم‌زمان با دست‌یابی بازی PlayerUnknown's Battlegrounds به فروش ۲۰ میلیون نسخه، برندن گرین کارگردان این بازی در مورد آینده بازی PUBG اظهار نظر کرده است. 

با وجود اینکه بازی PlayerUnknown's Battlegrounds همچنان به صورت دسترسی پیش از موعد برای کاربران پی سی قرار دارد و همچنان به رکورد شکنی‌های خود ادامه می‌دهد، حال توانسته است به موفقیت دیگری دست یابد. روز گذشته برندن گرین کارگردان بازی PUBG، اعلام کرده است که این بازی از روز عرضه تاکنون توانسته به فروش ۲۰ میلیون نسخه دست یابد و به اظهار نظر در مورد آینده این بازی پرداخته است.

برندن گرین در مورد فروش ۲۰ میلیونی این بازی در صفحه توییتر خود اعلام کرده که این اتفاق برای او و همکارانش در استودیو بلوهول بسیار شگفت‌انگیز است. او در ادامه این چنین اظهار داشته است:

ما سخت مشغول کار هستیم تا بهترین تجربه ممکن سبک بتل رویال را در اختیار کاربران قرار دهیم.

با ما همراه باشید، تغییرات در راه است.

 برندن گرین هنوز اطلاعات دیگری در مورد تغییرات بازی PUBG اعلام نکرده است اما می‌توان این احتمال را داد که رفته رفته به اعلام تاریخ عرضه نهایی این بازی نزدیک می‌شویم. البته ممکن است تغییراتی که برندن گرین به آن اشاره کرده است مربوط به گیم‌پلی بازی باشد. همانطور که پیش از این، سازندگان بازی PlayerUnknown's Battlegrounds از اضافه شدن قابلیت بالا رفتن و پرش از موانع به این بازی خبر داده بودند که فعلا در مرحله توسعه قرار دارد.

همانطور که می‌دانید بازی PlayerUnknown's Battlegrounds در سبک بتل رویال در حال حاضر به صورت دسترسی پیش از موعد برای کاربران پی سی قرار دارد و در تاریخ بیست و یکم آذرماه (۱۲ دسامبر) با قیمت ۳۰ دلار برای کاربران کنسول ایکس‌ باکس وان از طریق سرویس Xbox Game Preview منتشر خواهد شد و به احتمال فراوان رکورد‌های بیشتری را جابه‌جا خواهد کرد. طبق چارت استیم، این بازی روز گذشته در بیشترین حالت میزبان ۲.۵ میلیون کاربر همزمان بوده که ۳ برابر کاربران همزمان بازی Dota 2 است که در جایگاه دوم این چارت قرار دارد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده