نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

تیزر کوتاهی از فیلم A Wrinkle in Time منتشر شد؛ تریلر اصلی امشب

کمپانی والت دیزنی تیزر کوتاهی از فیلم A Wrinkle in Time را منتشر و اعلام کرد که تریلر اصلی این فیلم امشب منتشر خواهد شد.

در نمایشگاه D23 امسال که تیرماه برگزار شد، کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) اولین تریلر فیلم مورد انتظار «چین خوردگی در زمان» (A Wrinkle in Time) را منتشر کرد. حال، دیزنی تیزر کوتاه جدیدی از این فیلم با نام یک جنگجو باش (Be a Warrior) را منتشر کرده است. در پایان این تیزر، تایید شد که جدیدترین و دومین تریلر فیلم A Wrinkle in Time قرار است یکشنبه شب همزمان با برگزاری جوایز موسیقی آمریکا (American Music Awards) امسال پخش شود. انتظار می‌رود که این تریلر بامداد فردا منتشر شود، اما احتمال اینکه والت دیزنی این تریلر را زودتر منتشر کند نیز وجود دارد. شما در ادامه می‌توانید این تیزر کوتاه را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

کارگردانی فیلم A Wrinkle in Time بر عهده ایوا دوورنی بوده است. او بیشتر برای کارگردانی فیلم Selma (سلما) شناخته شده که برای کارگردانی این فیلم نامزد جایزه بهترین کارگردانی جوایز گلدن گلوب شده است. فیلم A Wrinkle in Time اقتباسی از رمانی علمی-تخیلی با همین نام، اثر مدلین ال انجل است که در سال ۱۹۶۰ میلادی منتشر شده بود. علاوه بر این، والت دیزنی پوستر جدیدی از A Wrinkle in Time را نیز منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

A Wrinkle in Time Poster

استورم رید، اپرا وینفری، ریس ویترسپون، میندی کالینگ، زک گالیفیاناکیس، کریس پاین، لوی میلر، گوگو امبتا-را، مایکل پنیا، اندره هالند، دریک مک‌کیب، بلمی یانگ، روان بلانچارد و ویل مک‌کارمک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم A Wrinkle in Time حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جنیفر لی، نویسنده و کارگردان انیمیشن Frozen (فروزن) بوده است. دیزنی پیش از این در سال ۲۰۰۳ فیلم تلویزیونی A Wrinkle in Time را تولید کرده بود، اما تا سال ۲۰۰۴ این فیلم تلویزیونی منتشر نشد.

فیلم A Wrinkle in Time برای اکران در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۸ (۱۸ اسفند امسال) برنامه‌ریزی شده است. کار ساخت موسیقی این فیلم نیز بر عهده رامین جوادی، آهنگساز سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، خواهد بود. همچنین فیلم A Wrinkle in Time اخیرا درجه سنی PG را نیز دریافت کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده