نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

فیلم Justice League رکورد ضعیف ترین شروع فیلم های دی سی در آمریکای شمالی را شکست

طبق آمار منتشر شده، فیلم Justice League رکورد ضعیف‌ترین شروع در بین‌ فیلم‌های دی سی در گیشه‌ آمریکای شمالی را به خود اختصاص داده است.

از روز جمعه هفته گذشته، اکران فیلم لیگ عدالت (Justice League) در گیشه‌های آمریکای شمالی آغاز شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، آمار فروش این فیلم در سه روز نخست اکران‌ آن اعلام و منتشر شده است. فیلم Justice League که در ۴ هزار و ۵۱ سینما اکران شده، در سه روز نخست اکران خود توانسته حدود ۹۶ میلیون دلار فروش کند. بدین ترتیب در مقایسه با دیگر فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی (DC)، این فیلم ضعیف‌ترین عملکرد را در شروع اکران داشته است. فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) با فروشی معادل ۱۶۶ میلیون دلار بهترین عملکرد را در سه روز نخست اکران خود داشته است و در ادامه، فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) با فروشی معادل ۱۳۳.۷ میلیون دلار، فیلم Man of Steel (مرد پولادین) با فروشی معادل ۱۱۶.۶ میلیون دلار و فیلم Wonder Woman (زن شگفت انگیز) با فروشی معادل ۱۰۳.۳ میلیون دلار، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

Justice League

همچنین فیلم Justice League اولین فیلم دنیای سینمایی دی سی است که فروش سه روز نخست اکران آن کمتر از ۱۰۰ میلیون دلار بوده است. همچنین این فیلم ۱۸۵.۵ میلیون دلار دیگر در ۶۵ بازار و ۴۷ هزار و ۵۰۰ سینما در دیگر کشورهای جهان فروخته است و مجموع فروش کلی این فیلم تا رقم ۲۸۱.۵ میلیون دلار افزایش یافت. چین با فروشی معادل ۵۱.۷ میلیون دلار بیشترین سهم را از فروش خارجی فیلم Justice League داشته است و در ادامه کشور برزیل با فروشی معادل ۱۴.۲ میلیون دلار، بریتانیا با فروشی معادل ۹.۸ میلیون دلار، مکزیک با فروشی معادل ۹.۶ میلیون دلار، کره جنوبی با فروشی معادل ۸.۸ میلیون دلار، روسیه با فروشی معادل ۶.۵ میلیون دلار، استرالیا با فروشی معادل ۶.۳ میلیون دلار و فرانسه با فروشی معادل ۶ میلیون دلار، در رتبه‌های بعدی بیشترین فروش خارجی این فیلم قرار دارند.

فیلم Justice League نقدهای متوسط و ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کرده است، اما این فیلم توانسته نمره +B را از تماشاچیان دریافت کند که ممکن است باعث بهبود فروش این فیلم در روزها و هفته‌های آینده شود. بن افلک، هنری کویل، گل گدوت، جیسون موموآ، امبر هرد، ازرا میلر، جی.کی. سیمونز، ویلم دفو، امی آدامز، کیران هایندز و ری فیشر از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Justice League حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده زک اسنایدر بوده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده