نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۸

شایعه: جیک جیلنهال ممکن است جانشین بن افلک در نقش بتمن شود

طبق شایعات منتشر شده، جیک جیلنهال احتمالا جانشین بن افلک برای بازی در نقش شوالیه تاریکی در فیلم بتمن (Batman) خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه جیک جیلنهال ممکن است جانشین بن افلک در نقش بتمن در فیلم The Batman شود. افلک اخیرا در مصاحبه‌ای گفته است که دوست دارد در موقعیت خوب و مناسبی دنیای سینمایی دی‌ سی (DC) را ترک کند. حال طبق گفته جان کمپی، کارشناس فیلم و سینما، اگر افلک این کار را قبل از بازی در فیلم The Batman انجام دهد، مت ریوز، کارگردان این فیلم در نظر دارد تا جیک جیلنهال را جانشین افلک در نقش بتمن در این فیلم کند. او اضافه کرد که جیلنهال اولین انتخاب ریوز برای این نقش است.

در ابتدا کمپی گفت که ریوز ایده‌ای دارد که ممکن است باعث شود یک بازیگر دیگر را جانشین افلک در فیلم The Batman کند و در حال حاضر مشخص شده که جیلنهال بازیگر مدنظر این کارگردان خوشنام هالیوود برای بازی در نقش بتمن است. اگر جیک جیلنهال جانشین افلک در فیلم The Batman شود، این برای دومین بار خواهد بود که یک نفر از اعضای خانواده جیلنهال در یک فیلم از دنیای بتمن به ایفای نقش پرداخته است. پیش از این، مگی جیلنهال، خواهر جیک، نقش ریچل داوس را در فیلم The Dark Knight (شوالیه تاریکی) بازی کرده بود.

Justice League

مگی جیلنهال در واقع جانشین کتی هلمز در فیلم The Dark Knight شده بود که در فیلم Batman Begins (بتمن آغاز می‌کند) نقش ریچل داوس را بر عهده داشته است. با این حال، افلک برای سومین بار نقش بتمن را در فیلم Justice League (لیگ عدالت) بازی کرد و اکران این فیلم از امروز رسما در آمریکای شمالی آغاز خواهد شد. علاوه بر این، نقدهای این فیلم نیز منتشر شده است که منتقدان استقبال خوبی از این فیلم نکرده‌اند. افلک برای اولین بار در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) نقش بتمن را بازی کرد و همچنین حضور کوتاهی را نیز در فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) داشت.

با این حال، هنوز تاریخی برای اکران فیلم The Batman اعلام نشده است، اما مت ریوز علاوه بر کارگردانی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده