نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

بن افلک از خروجش از دنیای سینمایی دی سی می‌گوید

بن افلک، بازیگر ستاره شخصیت محبوب بتمن به‌تازگی در گفتگویی کوتاه اعلام کرده که دوست دارد که در موقعیت خوب و برازنده‌ای دنیای سینمایی کمپانی دی‌سی را ترک کند.

در طی چند ماه گذشته، بحث‌ها و حدس و گمان‌های خیلی زیادی درباره آینده شخصیت بتمن و اینکه آیا بن افلک قرار است باز هم در قالب این نقش در فیلم‌های آینده ابرقهرمانی کمپانی دی سی هم حضور داشته باشد یا خیر مطرح شده است. هفته گذشته در طی خبری که منتشر شده بود اعلام کردیم که این بازیگر بااستعداد هالیوودی به‌تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که حضور او در قالب شخصیت مبارز شنل پوش در فیلم‌های آتی ابرقهرمانی دنیای سینمایی دی‌سی در هاله ابهام قرار دارد و نمی‌تواند هیچ نظر قطعی‌ای درباره اتفاقات آینده بدهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون و در گزارشی جدید، این بازیگر هالیوودی به طور رسمی اعلام کرده که به دنبال یک موقعیت مناسب و خوب است که دنیای سینمایی دی سی را ترک کند.

گزارشگر خبرگزاری USA Today به‌تازگی مصاحبه کوتاهی با بن افلک ترتیب داده بود. در طی این گفتگو افلک اعلام کرد که فیلم اختصاصی شخصیت بتمن که قرار است توسط کارگردان کار بلد فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها) یعنی مت ریوز کارگردانی شود، در حال حاضر تنها چیزی است که در ذهن او قرار دارد و تنها فیلمی است که به آن فکر می‌کند. وی در ادامه جدیدترین مصاحبه خود این بیانیه را مطرح کرد:

شما قرار نیست این کار را تا ابد انجام دهید. پس من در حال حاضر به دنبال موقعیت خیلی خوب و مناسبی هستم تا بتوانم این دنیای سینمایی را ترک کنم.

اگر یادتان باشد، چند ماه گذشته و در ماه جولای خبرگزاری هالیوود ریپورتر هم موضوعی را مطرح کرده بوده بود که صحبت‌های جدید افلک تطابق خیلی زیادی با حرف‌های هالیوود ریپورتر دارد. این خبرگزاری در گزارش خود عنوان کرده بود که کمپانی DC در حال حاضر به دنبال راه و موقعیت مناسبی است تا بتواند بن افلک را از نقشی که اولین بار در سال گذشته و در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت) بازی کرده بود، مرخص کند.

Batman-ben-affleck

بن افلک به‌تازگی در جدیدترین پروژه مشترک کمپانی برادران وارنر و کمپانی دی‌سی یعنی فیلم Justice League (لیگ عدالت) که جمعه هفته جاری به روی پرده سینماها خواهد رفت، در نقش مبارز شنل پول ظاهر شده است. همچنین در ابتدا قرار بود که او علاوه بر بازیگری در فیلم The Batman، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه آن را هم بر عهده داشته باشد. با این حال او در ماه ژانویه به طور رسمی کارگردانی این اثر را کنار گذاشت و از همان زمان به بعد، کارگردانی این پروژه به طور کلی تغییر کرده و به فرد دیگری محول شده است. اگرچه مت ریوز صریحا اعلام کرده که بن افلک در این پروژه حضور دارد، اما از طرف دیگر عنوان کرده که فیلمنامه نوشته‌شده توسط این بازیگر اصلا در تولید این اثر به کار نخواهد رفت. هم افلک و هم مت ریوز هر دو نشان می‌دهند که مورد تایید یکدیگر هستند و در مصاحبه‌های مختلف مدام از یکدیگر تعریف می‌کنند، اما به نظر می‌رسد تا به حال در هیچ کدام از این گفتگوها به طور صریح و واقعی صحبتی نکرده‌اند که نشان‌دهنده این باشد که هر دوی آنها در حال کار کردن روی پروژه تولید فیلم بتمن با یکدیگر هستند. اگرچه در همه اخبار و گزارش‌ها با نام The Batman به این اثر اختصاصی اشاره می‌شود، اما هنوز هیچ نام رسمی و تایید شده و همچنین هیچ تاریخ احتمالی برای اکران آن مشخص نشده است.

همانطور که بالاتر هم اعلام شد، فیلم لیگ عدالت قرار است در روز جمعه ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) به روی پرده سینماها برود. با توجه به نقدهای منفی‌ای که نسبت به فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت منتشر شده بود، اولین واکنش و بازخوردی که از طرف منتقدان درباره این اثر در چند روز گذشته مطرح شد بهتر و مثبت‌تر از چیزی بود که تصور می‌شود


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده