نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War هنوز آماده نمایش نشده است

مارول سرانجام اعلام کرد که اولین تریلر فیلم انتقام جویان: جنگ بی نهایت (Avengers: Infinity War) هنوز برای انتشار آماده نیست.

از اوایل ماه بهمن سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War رسما در استودیو پاین وود آتلانتا آغاز شد و در اواخر ماه تیر، برادران روسو پیش از برگزاری نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال اعلام کردند که فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار به پایان رسیده است. در اواخر ماه تیر امسال، اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War پشت درهای بسته در نمایشگاه D23 منتشر شد. پس از آن، مارول استودیو این تریلر را دوباره در پایان پنل خود در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۷ نمایش داد و با وجود اینکه این تریلر هنوز به صورت رسمی منتشر نشده، اما توسط طرفداران فاش شده است

از آن زمان تاکنون طرفداران دنیای سینمایی مارول و گروه انتقام جویان در انتظار انتشار رسمی اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War هستند، اما مارول تاکنون این تریلر را رسما منتشر نکرده است. پیش از این شایعه شده بود که اولین تریلر این فیلم همزمان با شروع پخش سریال Inhumans (اینهیومنز) یا برنامه جیمی کیمل لایو در تاریخ ۲۹ سپتامبر امسال (۷ مهر) منتشر خواهد شد. با این حال، در این تاریخ هیچ خبری از انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War نشد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول سرانجام سکوت خود را شکست و دلیل منتشر نشدن اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War تا به امروز را بیان کرد.

Avengers: Infinity War

طرفداران در شبکه‌های مجازی مدام در حال سوال پرسیدن در مورد زمان دقیق انتشار اولین تریلر فیلم Avengers: Infinity War هستند و حال لوئیس دی اسپوزیتو، از تهیه کنندگان این فیلم و از مدیران ارشد مارول استودیو به سوال یکی از طرفداران در توییتر شخصی خود پاسخ داده است. او گفت که کار روی اولین تریلر این فیلم هنوز ادامه دارد و این تریلر هنوز آماده انتشار و نمایش نشده است. فیلم Avengers: Infinity War در حال حاضر مراحل پس از تولید خود را سپری می‌کند و به نظر می‌رسد که تصاویر این فیلم به‌خصوص جلوه‌های ویژه آن هنوز برای نمایش رسمی آماده نشده است. با این حال، انتظار می‌رود که به‌زودی مارول تبلیغات رسمی این فیلم را آغاز کند.

در حال حاضر می‌دانیم که اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War حدود ۴ سال پس از اتفاقات فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) جریان دارد و در این فیلم قرار است شاهد حضور تعداد بی‌شماری از ابرقهرمانان دنیای سینمای مارول برای مقابله با تانوس و نیروهای وفادارش باشیم. اکران فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول نیز از ماه آینده آغاز خواهد شد و انتظار می‌رود که همزمان با اکران این فیلم؛ دومین تریلر فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) منتشر شود.

Avengers: Infinity War

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه آن فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. کارگردانی دو قسمت آینده فیلم Avengers بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده