نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

تصویر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts 2 منتشر شد

کمپانی برادران وارنر تصویر جدیدی از فیلم Fantastic Beasts 2 را منتشر و اعلام کرده‌ است که امروز منتظر خبر مهمی در مورد این فیلم باشید.

روز گذشته کمپانی برادران وارنر (Warber Bros) تصویر جدیدی از فیلم مورد انتظار موجودات جادویی ۲ (Fantastic Beasts 2) را در توییتر منتشر و اعلام کرد که فردا (امروز) منتظر انتشار خبر مهمی از این فیلم باشید. طبق توصیف این تصویر، جادو همچنان ادامه دارد و به نظر می‌رسد که امروز شاهد انتشار اولین تصویر و احتمالا رونمایی از نام و عنوان رسمی دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (موجودات جادویی و زیستگاه آن‌ها) خواهیم بود. نکته جالب اینجاست که دقیقا یک سال دیگر در چنین روزی این فیلم به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و به نظر می‌رسد که زمان مناسبی برای انتشار این خبر باشد. با این حال، برخی اعتقاد دارند که ممکن است برادران وارنر اولین تیزر تریلر فیلم Fantastic Beasts 2 را امروز منتشر کنند، اما این موضوع تاکنون تایید یا تکذیب نشده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Fantastic Beasts 2

ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستین، ازرا میلر در نقش کریدنس بربون، زو کراویتز در نقش لیتا لسترنج، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، جود لاو در نقش دامبلدور جوان، کالوم ترنر در نقش تسئوس اسکمندر، برونتیس جودورافسکی در نقش نیکلاس فلامل، درک ریدل در نقش تراکویل تراورس، پاپی کربی تیچ در نقش رزیر، ولف راث در نقش اسپیلمن، ویکتوریا یتس در نقش بانتی، کورنل جان در نقش آرنولد گازمن و جسیکا ویلیامز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts 2 حضور دارند و به‌ ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Fantastic Beasts 2 قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Fantastic Beasts 2 مانند قسمت اول بر عهده جی. کی. رولینگ خواهد بود و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت. فیلمبرداری و تولید فیلم Fantastic Beasts 2 مدتی است که آغاز شده و اتفاقات این فیلم در شهر پاریس رخ خواهد داد


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده