// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

نسخه پی سی بازی Injustice 2 منتشر شد

کمپانی برادران وارنر نهایتا پس از ۶ ماه از انتشار نسخه کنسولی، بازی Injustice 2 را برای پی سی عرضه کرد.

مطالب مرتبط

سال ۲۰۱۳ استودیو ندررلم با همکاری کمپانی برادران وارنر بازی مبارزه‌ای جدیدی با محوریت شخصیت‌های دنیای دی سی منتشر کرد. دریافت جوایز مختلف و استقبال منتقدین و مخاطبین از بازی Injustice: Gods Among Us، به معرفی دنباله آن یعنی بازی Injustice 2 در سال ۲۰۱۶ منجر شد. نهایتا این بازی در بازه زمانی ۱۶ تا ۱۹ مه ۲۰۱۷ (۲۶ تا ۲۹ اردیبهشت) روی پلتفرم‌های PS4 و ایکس‌ باکس وان منتشر شد. با این حال عرضه نسخه کامپیوتر این بازی با تاخیر همراه شده و کمپانی Warner Bros هفته گذشته تاریخ انتشار این نسخه را اعلام کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کاربران پلتفرم پی سی هم اکنون قادر به تجربه بازی Injustice 2 هستند.

علاقه‌مندان به بازی Injustice 2 می‌توانند با مراجعه به صفحه مربوطه در فروشگاه استیم یا فروشگاه مایکروسافت اقدام به خرید و دریافت این بازی کنند. نسخه عادی این بازی با قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسد. همچنین با پرداخت ۸۰ دلار و خرید نسخه دیلاکس به ۹ شخصیت جدید بازی مذکور که در قالب بسته الحاقی ارائه خواهند شد، دسترسی پیدا می‌کنید.

از بین شخصیت‌های اضافه‌ بازی Injustice 2 که تاکنون معرفی شده و روی پلتفرم پی سی نیز در دسترس قرار دارند، می‌توان به رد هود، ساب زیرو، بلک مانتا، استارفایر و رایدن اشاره کرد. هل‌بوی تازه‌ترین شخصیت معرفی شده این بازی است که هم‌اکنون خریداران Fighter Pack جدید بازی Injustice 2 روی کنسول‌های نسل هشتمی کمپانی سونی و مایکروسافت قادر به استفاده از آن هستند. شخصیت هل‌بوی در تاریخ ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) در دسترسی کلیه کاربران کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی استیشن 4 قرار گرفته و زمان ارائه آن برای پی سی اعلام نشده است.

برخلاف نسخه کنسولی بازی Injustice 2 که توسط استودیو NetherRealm توسعه داده شده، مسئولیت نسخه پی سی را استودیو QLOC که در کشور لهستان قرار دارد و در زمینه بومی‌سازی، کنترل کیفیت و پورت بازی‌های ویدیویی فعالیت می‌کند، بر‌عهده داشته است. این استودیو تجربه کار روی عرضه نسخه پی سی بازی‌های مختلفی از جمله Resident Evil 4: Ultimate HD Edition ،DmC: Devil may Cry و Street Fighter X Tekken را در کارنامه دارد. سیستم مورد‌نیاز نسخه پی سی بازی Injustice 2 را در زیر مشاهده می‌کنید:

حداقل سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 10 / ویندوز 7 (نسخه ۶۴ بیت)
  • پردازنده:  اینتل Core i5-750 با فرکانس ۲.۶۶ گیگاهرتز / ای‌ام‌دی Phenom II X4 965 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز یا ای‌ام‌دی Ryzen 3 1200 با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز
  • حافظه رم: چهار گیگابایت
  • کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 670 یا انویدیا GeForce GTX 1050 / ای‌ام‌دی Radeon HD 7950 یا ای‌ام‌دی Radeon RX 550
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
  • فضای مورد نیاز روی هارد: ۵۲ گیگابایت

سیستم مورد نیاز پیشنهادی

  • سیستم عامل: ویندوز 10 / ویندوز 7 (نسخه ۶۴ بیت)
  • پردازنده: اینتل Core i3-2100 با فرکانس ۳.۱۰ گیگاهرتز / ای‌ام‌دی FX-6300 با فرکانس ۳.۵ گیگاهرتز یا ای‌ام‌دی Ryzen 5 1400 با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز
  • حافظه رم: هشت گیگابایت 
  • گرافیک: انویدیا GeForce GTX 780 / ای‌ام‌دی Radeon R9 290 یا ای‌ام‌دی RX 570
  • دایرکت ایکس: نسخه ۱۱
  • فضای مورد نیاز روی هارد: ۶۰ گیگابایت


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده