// سه شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۷

تاریخ انتشار نسخه پی سی بازی Injustice 2 مشخص شد

بالاخره کمپانی برادران وارنر تاریخ انتشار بازی مبارزه‌ ای Injustice 2 را برای رایانه‌های شخصی مشخص کرد.

چندی پیش در اخبار بازی خواندید که نسخه‌ی پی‌سی بازی اینجاستیس 2 تایید شده است. حال کمپانی برادران وارنر و DC تایید کرده‌اند که بازیکنان کامپیوتر فاصله‌ی زیادی با تجربه‌ی این بازی مبارزه‌ای محبوب ندارند.

بتای عمومی بازی از امروز آغاز شده و تا پایان روز ۱۰ نوامبر (جمعه ۱۹ آبان) ادامه دارد. تاریخ انتشار نسخه‌ی اصلی بازی Injustice 2 برای پی‌سی نیز فقط چهار روز بعد از پایان بتای عمومی بازی یعنی ۲۳ آبان است. همچنین شخصیت جدید Hellboy نیز همزمان با انتشار نسخه‌ی پی‌سی به اینجاسیتس 2 اضافه می‌شود.

بر خلاف نسخه‌ی اول، اینجاستیس 2 به بازیکنان قابلیت شخصی‌سازی قهرمانان DC را می‌دهد. برای هر قهرمان، لباس‌ها و قدرت‌های ویژه‌ی متعددی موجود است و با به‌دست آوردن آن‌ها می‌توانید شخصیت خود را نسبت به دیگران متمایز کنید و زوایای وسیع‌تری از کنترل شخصیت مورد علاقه خود را در اختیار داشته باشید.

بازی Injustice 2 هم‌اکنون بر روی‌ کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 موجود است و بازیکنان می‌توانند شخصیت مورد علاقه‌ی خود را از بین مجموعه‌ی بزرگی از قهرمان‌های دنیای DC انتخاب کنند. همچنین سازنده‌ی این بازی اعتقاد دارد که انتشار بازی برای نینتندو سوییچ نیز جذاب خواهد بود و با توجه به موفقیت این بازی بر روی دیگر پلتفرم‌ها این صحبت، امری منطقی به نظر می‌رسد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده