نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

فیلم مستقل Black Adam با بازی دواین جانسون در دست ساخت است

کمپانی دی‌سی در نظر دارد در کنار ساخت فیلم Shazam، فیلم مستقل بلک آدام (Black Adam) با بازی دواین جانسون را نیز تولید و منتشر کند.

دواین جانسون ملقب به راک، قرار است نقش بلک آدام را در فیلم مستقل این شخصیت دنیای دی‌سی نیز بازی کند. حدود دو سال پیش تایید شد که جانسون قرار است نقش شخصیت منفی فیلم شزم!‌ (!Shazam) را بازی کند، اما حال گزارش شده که فیلم مستقل بلک آدام نیز در دست ساخت است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده است، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفته که فیلم Shazam را به دو قسمت تبدیل کند.

در حال حاضر فیلم Shazam قرار است در سال ۲۰۱۹ به روی پرده برود، اما هنوز تاریخی برای اکران فیلم Black Adam اعلام نشده است. همچنین مشخص نیست که جانسون همچنان در فیلم Shazam نیز حضور خواهد داشت یا دیگر  او را در این فیلم نخواهیم دید. در سپتامبر ۲۰۱۴ تایید شد که جانسون قرار است نقش بلک آدام را در فیلم Shazam بازی کند. جانسون مدتی بعد در مصاحبه‌ای با وب‌سایت دیجیتال اسپای توضیح داد که ماهیت پیچیده‌ای که نقش او دارد، باعث شد که این نقش را بپذیرد. جانسون گفت:

من احساس می‌کنم که بلک آدام ذاتا شخصیت بسیار جالب‌تری برای من بود، چون من احساس کردم که بلک آدام شخصیت پیچیده‌تری نسبت به بقیه شخصیت‌ها دارد. او به عنوان یک برده شروع کرد و در نهایت به یک ضد قهرمان تبدیل شد که همه ما از وجود این شخصیت لذت می‌بریم.

Dwayne Johnson - Black Adam

شخصیت بلک آدام اولین بار در سال ۱۹۴۵ به عنوان یک تبه کار حرفه‌ای در مجموعه خانواده مارول (Marvel Family) معرفی و توسط فاست کامیک منتشر شد. در سال ۱۹۷۰ دی‌سی مالکیت بلک آدام را بدست آورد و در کنار Shazam این شخصیت در دهه ۷۰ میلادی دوباره احیا شد و در دنیای دی‌سی به عنوان یک تبه کار خطرناک معرفی شد. او در سال‌های اخیر از یک شخصیت شرور و منفی به یک ضد قهرمان پیچیده تبدیل شده است که گاهی اوقات از قدرت‌های خود برای کارهای خوب و گاهی اوقات برای کارهای شرورانه استفاده می‌کند.

فیلم بلک آدام، تنها پروژه جانسون نیست و او در سال‌های اخیر بسیار فعال بوده است. در سال ۲۰۱۷ سه فیلم بی‌واچ (Baywatch)، سرنوشت خشمگین (The Fate of the Furious) و جومانجی (Jumanji) که جانسون در آن نقش آفرینی کرده است، به روی پرده خواهند رفت. او همچنین در فیلم‌های دیگری چون Doc Savage، سان آندریاس ۲ (San Andreas 2) و اقتباسی از بازی کلاسیک Rampage نیز حضور خواهد داشت.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده