نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۳

جدیدترین تریلر بازی Star Wars Battlefront 2 با محوریت داستان

الکترونیک آرتز و دایس جدیدترین تریلر بازی Star Wars Battlefront 2 را با محوریت داستان این بازی جنگ ستارگان منتشر کردند.

کمپانی الکترونیک آرتز و دایس امروز یک تریلر جدید دیگر برای بازی Star Wars Battlefront 2 منتشر کردند. در این تریلر شاهد سکانسی کوتاه از یک میان پرده بخش تک‌نفره داستانی بازی هستیم که بازیکنان را با یک دشمن تهدیدآمیز به نام درویدهای پیام‌رسان آشنا می‌کند.

وقایع بخش داستانی بازی Star Wars Battlefront 2 میان رویدادهای دو قسمت ۶ و ۷ سری سینمایی جنگ ستارگان یعنی فیلم Return of the Jedi و فیلم The Force Awakens به وقوع می‌پیوندد. امپراطور پالپاتین شکست خورده، اما حضور او در قالب درویدهای پیام‌رسان وجود دارد. این درویدها به‌عنوان نماینده امپراطور ساخته شده‌اند تا هنگام غیاب وی نقش رهبری امپراطوری را ایفا کنند. پیام‌رسان‌ها حاوی هولوگرامی از چهره پالپاتین هستند و اعضای امپراطوری و شورشیان را مجازات می‌کنند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

الکترونیک آرتز با انتشار پست جدیدی در بلاگ پلی‌استیشن توضیحات تازه‌ای در مورد داستان بازی ارائه داده است:

اوایل بازی Star Wars Battlefront II، یک پیام‌رسان به ایدن و پدرش گاریک ورسیو فرمان وحشتناکی می‌دهد. نمی‌خواهیم اطلاعات بیشتری در مورد این سکانس بحرانی ارائه دهیم، اما مشخص است که ماموریت غیرمعمول ایدن او را در مسیر برخورد با آخرین آرزوهای امپراطوری سقوط‌کرده قرار خواهد داد.

بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. پیش از این تاریخ، الکترونیک آرتز یک فاز بتا از بازی را از تاریخ ۶ تا ۹ اکتبر (۱۴ تا ۱۷ مهر) برگزار خواهد کرد. افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند دو روز زودتر و در تاریخ ۴ اکتبر (۱۲ مهر) بتای بازی را تجربه کنند. بتای بازی در تمامی پلتفرم‌های مذکور در دسترس خواهد بود، اما بازیکنان کامپیوتر بایستی سیستم موردنیاز برای شرکت در بتا را داشته باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده