نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

تریلر بازی Star Wars Battlefront 2 با محوریت نقشه ها و حالت های بازی

الکترونیک آرتز و دایس تریلر جدید بازی Star Wars Battlefront 2 را با محوریت نمایش تمامی نقشه‌ها و حالت‌های موجود در این بازی جنگ ستارگان منتشر کردند.

الکترونیک آرتز پیش از عرضه بازی Star Wars Battlefront 2 یک تریلر جدید برای این بازی جنگ ستارگان منتشر کرد. در این تریلر شاهد مروری بر کل بازی و نمایش تمامی نقشه‌ها و حالت‌های بازی موجود در آن هستیم.

نکته جالب توجه در مورد تریلر اینکه جان بویگا، بازیگر نقش فین در مجموعه سینمایی جنگ ستارگان، راوی این تریلر است. بویگا یکی از افرادی بود که درخواست افزوده شدن بخش تک‌نفره داستانی به بازی Star Wars Battlefront را داده بود. در این تریلر، بویگا به تبلیغ بخش تک‌نفره بازی می‌پردازد و می‌گوید که بازی تنها به محتوای چندنفره خلاصه نمی‌شود و بخش تک‌نفره کاملی هم دارد.

در زمینه حالت‌های چندنفره، دو حالت بیشتر توجهات را به خود جالب کرده‌اند؛ حالت ۴۰ نفره Galactic Assault که شامل وسایل نقلیه و واحدهای هیرو هم می‌شود و حالت ۲۴ نفره Starfighter Assault که متشکل از نبردهای فضایی در مقیاس عظیم است. البته در حالت دوم شاهد مبارزات زمینی و مبارزات میان هیروها هم هستیم. در این تریلر همچنین شاهد حالت آرکید بازی هم هستیم که یک حالت آفلاین است و امکان تجربه آن به صورت تک‌نفره یا تقسیم صفحه به صورت محلی وجود دارد. در ضمن اخیرا فهرست تمامی نقشه‌های هنگام عرضه حالت Galactic Assault رونمایی شده بود.

در این تریلر مروری بر استار کارت‌ها و سیستم پیشرفت جدید بازی هم می‌شود که مورد دوم به علت وجود سیستم خرید درون برنامه در بازی، نگرانی‌هایی میان طرفداران ایجاد کرده بود. با این حال خوب است ذکر کنم که تمامی محتوای بازی از جمله نقشه‌ها و شخصیت‌های جدید برای تمام بازیکنان به صورت رایگان عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید

بازی Star Wars Battlefront II در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. استودیو دایس اخیرا اعتراف کرده بود که نسخه اول این بازی اهداف بلند مدت نداشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده