نویسنده: علیرضا قاسمی
// شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

دو بازی جدید به سرویس Backward Compatibility اضافه شد

دو بازی Fable Anniversary و Fable II Pub Games از طریق سرویس Backward Compatibility برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شدند.

در جدیدترین اخبار بازی، باری دیگر مایکروسافت فهرست بازی‌هایی که با استفاده از سرویس backwards compatibility، وارد کنسول ایکس‌باکس وان شده‌اند را گسترش داده است. دو بازی دیگر از ایکس‌باکس 360 اکنون در آخرین نسل کنسول مایکروسافت، قابل بازی هستند. هر دو بازی، از مجموعه‌ بازی نقش‌ آفرینی Fable مایکروسافت هستند. 

یکی از این دو بازی، بازی Fable Anniversary است که به مناسبت ۱۰ سالگی این مجموعه بازی، در سال ۲۰۱۴ به صورت ریمستر از اولین نسخه‌ی بازی Fable و با وضوح HD در ایکس باکس 360 منتشر شد. این بازی، برای اجرا در ایکس‌ باکس وان، با بهبودهای گرافیکی، محیط کاربرای جدید، پشتیبانی از اچیومنت‌ها و تمامی بخش‌های نسخه‌ی The Lost Chapters (یک نسخه‌ی گسترش دهنده از بازی Fable که در سال ۲۰۰۵ منتشر شد) همراه خواهد بود. دومین بازی، یک بازی از Xbox Live Arcade به نام Fable II Pub Games است، مجموعه‌ای از بازی‌های کوچک که در Fable II هم قابل بازی بودند. 

هر دو این بازی‌ها، اکنون در ایکس‌باکس وان در دسترس هستند. اگر پیش از این، نسخه‌ی دیجیتالی این بازی‌ها را خریداری کرده‌اید، می‌توانید آن‌ها را از قسمت My Games and Apps دانلود کنید. و اگر دیسک Fable Anniversary را در اختیار دارید، می‌توانید به سادگی آن را در کنسول قرار داده و به تجربه‌ی آن بپردازید. و البته هر دو این بازی‌ها، در ایکس‌باکس استور قابل خریداری هستند. 

این دو بازی، اولین بازی‌هایی هستند که در ماه اکتبر، با استفاده از سرویس backwards compatibility به ایکس‌باکس وان اضافه می‌شود. ماه گذشته، بازی‌های بزرگی مانند چهار بازی از مجموعه Halo با استفاده از  این سرویس به ایکس‌باکس وان اضافه شدند. انتظار می‌رود که بازی‌های بیشتری از کنسول‌های پیشین، به نسل فعلی کنسول منتقل شوند، چرا که فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، علاقه و اعتقاد زیادی برای سرویس backwards compatibility دارد. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده