// جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

فیل اسپنسر از برنامه‌ های جاه طلبانه خود برای قابلیت Backward Compatibility می گوید

طبق صحبت‌های اخیر فیل اسپنسر در حساب کاربری توئیتر خود، وی در مورد آینده Backward Compatibility سخن گفته است.

اضافه شدن قابلیت Backward Compatibility یکی از بزرگترین کارهایی بود که مایکروسافت برای کنسول ایکس‌باکس وان انجام داد. در جریان آخرین گزارش منتشر شده از این قابلیت، تا به‌حال کاربران پلتفرم ایکس‌باکس وان ۱۴۵ ساعت از وقت خود را به بازی کردن بازی‌های ایکس‌باکس 360 بر روی پلتفرم نسل هشتمی خود صرف کرده‌اند. یکی از مواردی که باعث موفقیت این قابلیت شده، اضافه کردن بازی‌هایی است که کاربران آن‌ها را درخواست داده بودند، نظیر دو بازی Red Ded Redemption و Call of Duty: Black Ops که چند وقت پیش به جمع‌ بازی‌های Backward Compatibility اضافه شدند.

در همین راستا فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس مایکروسافت، در جریان سوال‌هایی که از وی در توئیتر شده بود، از جاه‌طلبی‌های خود برای این برنامه سخن گفته است. بیشتر سوالات در مورد این بوده است که آیا بازی Call of Duty: Black Ops II نیز به جمع بازی‌های Backward Compatibility اضافه خواهد شد یا خیر. وی در پاسخ به کاربران صراحتا اعلام نکرد که این بازی در لیست قرار می‌گیرد یا خیر. وی در این باره گفت:

من پیشرفت این قابلیت دوست دارم و قصد داریم همین روند را ادامه دهیم و عرضه بازی‌های Third-Party بیشتر که قطعا استودیوهای بازی‌سازی Third-Party بهترین همکار برای ما قلمداد می‌شوند.

متاسفانه فیل اسپنسر به‌طور صد در صد اعلام نکرد که آیا این بازی برای ایکس‌باکس وان نیز عرضه می‌شود یا خیر. بازی نسخه Black Ops II مجموعه کالاف دیوتی یکی از پر انتظارترین بازی‌های ایکس‌باکس 360 است که تا به‌حال ۱۹۳.۰۰۰ رای برای اضافه شدن به Backward Compatibility آورده است.

در آخر شما کاربران منتظر اضافه شدن چه بازی‌های به لیست بازی‌های Backward Compatibility هستید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده