// جمعه, ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

بازی موبایل Stranger Things: The Game با انتشار تریلری معرفی شد

بازی موبایلی بر پایه مجموعه Stranger Things با نام بازی Stranger Things: The Game برای اندروید و آیفون معرفی شد و هم‌اکنون قابل دانلود است.

فصل دوم سریال Stranger Things ماه آینده در Netflix پخش خواهد شد، اما دیگر نیاز نیست که مدت زمان زیادی برای قسمت‌های بعدی آن منتظر بمانید. امروز در میان جدیدترین اخبار بازی موبایل مشخص شد که بازی‌ای بر پایه این مجموعه با نام بازی Stranger Things: The Game طراحی شده و در حال حاضر برای دستگاه‌های آیفون و اندروید در دسترس است.

پروژه یاد شده در سبک پیکسلی و کلاسیک طراحی شده و یک روند ساید‌اسکرول را در گیم‌پلی خود جای داده است. این بازی کاربران را در نقش کاراکتر Hopper در بازی رها می‌کند. شما سفر خود را در مناطقی که از این سریال ساخته شده است همچون Hawkins، Indiana و غیره، آغاز می‌کنید. گیم‌پلی این بازی به مبارزات، جاخالی دادن و حل‌ معما‌ها خلاصه می‌شود. سازنده این بازی یعنی استودیو بنوس‌اکس‌پی (BonusXP) اعلام کرد که هر یک از کاراکتر‌های این بازی از قابلیت‌های منحصر‌به‌فردی بهره‌مند هستند. به طور مثال، لوکاس می‌تواند به واسطه سلاح خود یعنی Wrist Rocket هر چیزی را میخکوب کند و در آن سو، ننسی نیز مجموعه‌ای از چماق‌ها را در تجهیزات خود جای داده است که برای مبارزه آماده کرده است.

علاوه بر اینکه در روند بازی به حل معما‌ها و غیره می‌پردازید، بازی ماموریت‌های دیگری را نیز در دسترس شما قرار داده است که در آن شما باید به جمع‌آوری آیتم‌هایی به نام Eggoها و Gnomeها بپردازید. در حالی که بازی Stranger Things: The Game به طور کامل رایگان یا به اطلاح Free to Play است، شما برای ادامه بازی نیاز به جمع‌آوری آیتم‌های یاد شده دارید،. گفتنی است که بازی مذکور حتی از خرید‌های درون برنامه‌ای (Microtransaction) نیز پشتیبانی نمی‌کند و کاربران برای ادامه روند بازی نیاز به پرداخت هزینه ندارند. همچنین قابلیت رکورد زدن زمانی در بازی (Speedrun) نیز برای کاربران تعبیه شده است و کاربران می‌توانند بازی را با سرعت هرچه‌ تمام‌تر به پایان برسانند و امتیازات خود را در جدول‌ امتیازات جهانی (Leaderboards) و حتی صفحه‌های اجتماعی درج کنند تا با کاربران دیگر به رقابت بپردازند.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Stranger Things: The Game را برای آیفون و اندروید تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. ضمنا در انتهای مطلب نیز می‌توانید بازی را از لینک‌های تعبیه شده دانلود و تجربه کنید.

| |

فصل دوم سریال Stranger Things در تاریخ ۵ آبان ماه (۲۷ اکتبر) در Netflix پخش می‌شود. در مطلب دیگری می‌توانید نگاهی به پوستر فصل دوم این سریال بیاندازید. در انتها، گفتنی است که ساخت فصل سوم این سریال نیز اخیرا تایید شده است.

دانلود بازی Stranger Things: The Game

 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده