نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

انتشار پوستر جدید از فصل دوم سریال Stranger Things

شبکه نت فلیکس اخیرا پوستر جدیدی از فصل دوم سریال مورد انتظار استرنجر تینگز (Stranger Things) را منتشر کرده است.

سال گذشته، شبکه نت فلیکس فصل اول سریال Stranger Things را منتشر کرد و این سریال به یکی از موفق‌ترین سریال‌های سال ۲۰۱۶ و این شبکه تبدیل شد. تابستان سال گذشته، نت‌فلیکس این سریال محبوب را برای فصل دوم تمدید کرد و فصل دوم این سریال قرار است در هالووین امسال منتشر شود. شهر هاوکینز این بار قرار است با یک هیولای بزرگ‌تر و خطرناک‌تر مواجه شود. در فصل اول سریال Stranger Things، شخصیت‌های سریال با موجودی به‌نام دموگورگان روبه‌رو شدند و حال در فصل دوم این سریال قرار است با موجود که در حال حاضر به آن شدو مانستر (Shadow Monster) می‌گویند، مواجه شوند.

شخصیت شدو مانستر از رمان‌های هوارد فیلیپس لاوکرافت، نویسنده سبک وحشت، الهام گرفته شده است و در مقایسه با دموگورگان، موجود مرموزتری خواهد بود. مت دافر شدو مانستر را موجودی چند بعدی و فراتر از درک یک انسان توصیف کرده است. به نظر می‌رسد که ویل بایرز که هنوز تحت تاثیر دنیای وارونه است، می‌تواند با این وجود ارتباط برقرار کند. حال پوستر تبلیغاتی جدیدی از فصل دوم سریال Stranger Things منتشر شده است که در آن ظاهرا شاهد تاثیرات شدو مانستر هستیم. در این پوستر، رئیس پلیس هاپر دیده می‌شود که در محیطی مه آلود در حال قدم زدن در کنار کدو تنبل‌ها است. این کدو تنبل‌ها ظاهر عجیبی دارند و اگر روی آن‌ها را دقت کنید الگو شکل هیولای شدو مانستر قابل مشاهده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Stranger Things Season 2 Poster

در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، شبکه نت‌فلیکس دومین تریلر فصل دوم سریال Stranger Things را منتشر کرد. پیش از این در این تریلر این صحنه را مشاهده کرده بودیم، اما این پوستر نگاه دقیق‌تری را از این صحنه برای ما فراهم کرده و به احتمال زیاد شکل روی کدو تنبل‌ها نظر هاپر را به خود جلب کرده است. علاوه بر این، این کدو تنبل‌ها و لباس Ghostbusters که چهار شخصیت اصلی سریال بر تن کرده‌اند، نشان می‌دهد که اتفاقات سریال کاملا در هالووین جریان خواهد داشت. پیش از این، سازندگان سریال وعده بوده بودند که فصل دوم سریال Stranger Things به مراتب ترسناک‌تر از فصل اول این سریال باشد.

ملی بابی براون، وینونا رایدر، دیوید هاربر، گاتن ماتارازو، کیلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، فین ولفهارد، جو کری، دیکر مونتگمری، سدی سنک، شان آستین، پل رایزر، لینی برتلسن و برت جلمن از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Stranger Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار ساخت و تولید فصل دوم این سریال نیز بر عهده مت و راس دافر، خالقان این سریال، بوده است.

تیرماه امسال، نت‌فلیکس با انتشار یک پوستر و یک تیزر کوتاه تاریخ انتشار فصل دوم سریال Stranger Things را رسما تایید و اعلام کرد. فصل دوم این سریال در تاریخ ۲۷ اکتبر امسال (۵ آبان) منتشر خواهد شد. سازندگان سریال Stranger Things اخیرا تایید و اعلام کرده‌اند که این سریال برای فصل سوم هم تمدید شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده