// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۲

جزییات بیشتر حالت گیمینگ ویندوز 10

مایکروسافت این هفته حالت گیمینگ ویندوز 10 را برای اینسایدرها در دسترس قرار می‌دهد.

چندی پیش بود که مایکروسافت اطلاعات تکمیلی حول حالت گیمینگ ویندوز 10 را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که مایکروسافت قصد دارد این حالت را این هفته برای اینسایدرها در دسترس قرار بدهد.

در جریان یک توییت لری هرب، مدیر بخش برنامه نویسی مایکروسافت، اعلام کرده است که گروهی از اینسایدرهای ویندوز 10 از طریق یک بروزرسانی به حالت گیمینگ دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین وی در ادامه اعلام کرده که این بروزرسانی در اواخر این هفته در دسترس قرار می‌گیرد.

همچنین مایکروسافت در این باره می‌گوید:

ما عملکرد بهتر در دو نقطه مختلف را هدف قرار داده‌ایم. نقطه اول، افزایش فریم ریت کلی یا بیشترین حد فریم ریت و دومین نقطه، افزایش میانگین فریم ریت یا ثبات فریم ریت.

با در دسترس قرار گرفتن حالت گیمینگ، گزینه مربوطه در بخش تنظیمات ویندوز اضافه شده و شما با فعال کردن آن می‌توانید وارد بازی شده و نوار مربوط به این حالت را مشاهده کنید.

زمانی که حالت گیمینگ را فعال می‌کنید، وظایف مربوط به CPU و GPU شما اولویت بندی می‌شود تا عملکرد بهتری را از خود نشان دهد.

در ادامه مایکروسافت اعلام کرده که این حالت فعلا برای بعضی از بازی‌ها در دسترس است. همچنین مایکروسافت در گذشته تایید کرده بود که این حالت برای تمامی‌ بازی‌های تحت ویندوز 10 و Win32 در نظر گرفته شده است ولی در ابتدای کار شاید همه بازی‌ها برای این حالت در دسترس نباشند.

حالت گیمینگ ویندوز 10 برای تمامی کاربرها در بهار سال آینده از طریق بروزرسانی سازنده (Creators Update) در دسترس قرار می‌گیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده