نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

تام هالند تصویر جدیدی از فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر کرد

تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر / مرد عنکبوتی، تصویر جدیدی از فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

فیلم Spider-Man: Homecoming سال آینده میلادی به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و به تازگی تصویر جدیدی از این فیلم منتشر شده است. تام هالند، ایفاگر نقش مرد عنکبوتی در این فیلم، تصویر جدیدی از این فیلم را در اینستاگرام شخصی خود به اشتراک گذاشته است. در توصیف این تصویر، هالند از جورج کوتل، که در بدل‌کاری این صحنه به همراه تیم شگفت انگیزی که به وی کمک کرده‌اند تا این تصویر فوق العاده را در پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم بگیرد، تشکر کرده است. در این تصویر هالند یا یک بدلکار شبیه به وی، بر روی یک بنای نسبتا بلندتر از سطح زمین در یک کوچه ایستاده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر زیبا را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming Tom Holland

کوتل بدل‌کاری فیلم Spider-Man: Homecoming را بر عهده دارد و پیش از این به عنوان بدل‌کار در فیلم‌های کریستوفر نولان مانند تلقین (Inception) و شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises) حضور داشته است، او همچنین در فیلم کونگ: جزیره‌ی جمجمه (Kong: Skull Island) که در تاریخ در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۷ (۱۹ اسفند ۹۵) اکران می‌شود، نیز کار کرده است. در خبری دیگر در رابطه با فیلم Spider-Man: Homecoming، جان فاورو، کارگردان دو قسمت اول و بازیگر هپی هوگان در سه گانه مرد آهنی (Iron Man)، برای بازی در نقش هپی هوگان در فیلم Spider-Man: Homecoming باز خواهد گشت. هوگان، راننده، محافظ و دستیار شخصی تونی استارک / مرد آهنی است.

با توجه به حضور رابرت داونی جونیور در فیلم Homecoming برای بازی در نقش مرد آهنی، منطقی است که هپی هوگان نیز در این فیلم حضور داشته باشد و طرفداران ممکن است خوشحال باشند که فاورو بار دیگر در نقش هوگان بازی خواهد کرد و با افراد جدیدی نیز آشنا خواهد شد. کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming بر عهده یان واتس خواهد بود علاوه بر رابرت داونی جونیور، تام هالند و جان فاورو، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، بوکیم وودبین، مریسا تومه و تونی ریولوری در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید و اکران می‌شود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده