نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹

اولین پوستر فیلم Spider-Man: Homecoming منتشر شد

اولین پوستر تبلیغاتی فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) در شهر لاس وگاس آمریکا منتشر شده است، با این وجود مارول هنوز این پوستر را رسما منتشر نکرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

تا به امروز تصاویر زیادی از فیلم Spider-Man: Homecoming از جمله اولین تصویر از تام هالند در لباس مرد عنکبوتی، در صفحات اجتماعی توسط کاربران مختلف منتشر شده است، اما یکی از کاربران اینستاگرام تصویری در صفحه خود منتشر کرده است که به نظر می‌رسد اولین پوستر تبلیغاتی بازسازی فیلم مرد عنکبوتی که یکی از فیلم‌های مورد انتظار در سال آینده میلادی است، در یک نمایشگاه تجاری منتشر شده است. در این تصویر که مرد عنکبوتی با تار خود آویزان است دو انگشت خود را به شکل احترام نظامی در آورده است و به نظر می‌رسد به طرفداران خود دارد احترام می‌گذارد. این پوستر ظاهرا بر روی یک صفحه نمایش در یک نمایشگاه تجاری مد در لاس وگاس به نمایش در آمده است. با این حال این پوستر تاکنون توسط مارول یا سونی به صورت رسمی منتشر نشده است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Spider-Man: Homecoming Poster

کارگردانی فیلم Spider-Man: Homecoming بر عهده یان واتس خواهد بود. تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، مریسا تومه، کنت چوی، مارتین استار، لوگان مارشال-گرین، آبراهام عطا و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت. چندی پیش نیز، مایکل چرنس برای بازی در نقش منفی تینکرر (Tinkerer)، به جمع بازیگران فیلم Spider-Man: Homecoming اضافه شد

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود و نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط مارول و با همکاری و مشارکت سونی تولید و اکران می‌شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده