نویسنده: آرش رستمی
// جمعه, ۲ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بازی Rocket League با زمین AquaDome سری به دنیای زیر آب می‌زند

محتوای دانلودی رایگانی برای Rocket League معرفی شده که زمینی واقع در اعماق دریا را به این بازی اضافه می‌کند.

استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده‌ی Rocket League، تا امروز بروزرسانی‌ها مختلفی را برای این بازی پرطرفدار منتشر کرده است. اکنون این استودیوی مستقل تصمیم گرفته تا با عرضه‌ی یک DLC راکت لیگ را یک‌راست به دنیای زیر آب ببرد. این محتوای دانلودی، که قرار است به‌طور رایگان در دسترس بازیکنان قرار بگیرد، زمین جدیدی به نام AquaDome را به بازی اضافه می‌کند که موجودات دریایی در آن‌سوی دیواره‌های شیشه‌ای آن جای گرفته‌اند.

سایانیکس ضمن رونمایی از AquaDome دو اتومبیل جدید را هم به طرفداران بازی معرفی کرده است. این اتومبیل‌ها Triton و Proteus نام دارند که البته دریافت آن‌ها رایگان نیست و به دست آوردن هرکدام‌شان دو دلار هزینه دارد. این دو قرار است در ماه اکتبر (مهر-آبان) در دسترس علاقه‌مندان قرار بگیرند. زمین جدید هم طی همان ماه در قالب DLC به بازی افزوده خواهد شد و تا آن زمان شما می‌توانید تریلر این محتویات دانلودی را تماشا کنید.

|

آخرین بروزرسانی بزرگ راکت لیگ حدود دو هفته‌ی پیش برای این بازی منتشر شد که حالت جدیدی به نام Rumble را، که شامل ۱۱ پاورآپ مختلف می‌شود، به آن اضافه کرد. سازندگان بازی اخیراً از احتمال عرضه‌ی یک بروزرسانی ویژه برای پلی‌استیشن 4 پرو هم صحبت کرده‌اند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده