نویسنده: آرش رستمی
// یکشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۲

بروزرسانی جدید Rocket League حالت Rumble را به این بازی اضافه کرد

سازندگان Rocket League در آپدیت نسخه‌ی 1.22 این بازی حالت رایگان Rumble را به آن اضافه کردند؛ حالتی که در هر نوبت ۱۱ پاورآپ تصادفی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همراه زومجی باشید.

استودیو سایانیکس (Psyonix)، سازنده‌ی راکت لیگ، بسته‌ی بروزرسانی دیگری از این بازی را با شماره‌ی نسخه‌ی 1.22 عرضه کرد. این بسته در کنار افزایش دادن آیتم‌های تزئینی، حالت بازی جدید و دیوانه‌واری را هم با نام Rumble به راکت لیگ اضافه می‌کند.

در حالت رامبل (که هم در بخش آنلاین و هم در مسابقات خصوصی قابل اجرا است) بازیکنان در قالب سه به سه مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و سپس پاورآپ‌هایی، از میان ۱۱ گزینه‌ی موجود، به‌شکل تصادفی در دسترس آن‌ها قرار می‌گیرد. در بین این پاورآپ‌ها، که به‌خوبی می‌توانند بازی را به هرج‌ومرج بکشند، به موارد جالبی برمی‌خوریم که از میان‌شان می‌توان به قابلیت منجمد کردن توپ یا توانایی لگد زدن به اتومبیل‌های حریف (!) اشاره کرد. جزئیات پاورآپ‌ها را پیش‌تر به اطلاع‌تان رسانده‌ایم؛ ضمن اینکه اگر قبلاً تریلر رامبل را ندیده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که با تماشا کردن آن تا اندازه‌ای در جریان حال‌وهوای حالت جدید بازی قرار بگیرید.


بروزرسانی اخیر Rocket League در کنار حالت Rumble سیستم «جعبه و کلید» (Crates and Keys) را هم به بازی اضافه کرده است. جعبه و کلید نوعی سیستم پرداخت درون‌برنامه‌ای است؛ به این شکل که در حین برگزاری مسابقات، جعبه‌هایی با محتویات تصادفی در بازی ظاهر می‌شوند که بازیکنان می‌توانند با پرداخت کردن مبالغی، کلیدهایی را خریداری و سپس با استفاده از آن‌ها به آیتم‌های درون جعبه‌ها دست پیدا کنند. این آیتم‌ها، که اشیاء تزئینی، چرخ‌ها و موارد مشابه را شامل می‌شوند، قابل خرید و فروش خواهند بود. هزینه‌ی هر کلید هم ۱.۵ دلار است که با خریداری آن‌ها در تعداد بالا، این رقم به یک دلار می‌رسد. انتظار می‌رود که بخشی از مبالغ به‌دست‌آمده از این طریق، جهت بهتر برگزار شدن مسابقات راکت لیگ به کار گرفته شود.

انتشار آپدیت جدید راکت لیگ با عرضه‌ی نسخه‌ی بتای بازی برای سیستم‌عامل‌های لینوکس (توزیع SteamOS) و مک نیز همزمان شد؛ ضمن اینکه اکنون می‌توان در راکت لیگ ۱۰ اتومبیل مختلف را به‌عنوان گزینه‌های پیش‌فرض تعیین کرد. در این میان یک زمین هشت-وجهی هم به لیست زمین‌های بازی اضافه شده است.

لیست تغییرات راکت لیگ را می‌توانید در وب‌سایت رسمی بازی پیدا کنید.


منبع VG247 GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده