نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۲۹

احتمال عرضه بروزرسانی مخصوص پلی استیشن 4 پرو برای Rocket League

استودیو سایانیکس ممکن است با عرضه بروزرسانی‌ای باعث بهبود تجربه Rocket League روی پلی‌استیشن 4 پرو شود.

کنسول میان‌نسلی پلی‌استیشن 4 پرو آبان ماه با قدرتی بیش از دو برابر در مقایسه با پلی‌استیشن 4 معمولی عرضه می‌شود و این فرصتی برای بازیسازان مختلف است تا با عرضه بروزرسانی‌هایی، از قدرت بیش‌تر این کنسول برای بهبود تجربه بازی‌هایشان استفاده کنند. یکی از این استودیو‌ها سایانیکس است که در حال حاضر احتمال عرضه آپدیتی مخصوص پلی‌استیشن 4 پرو برای راکت لیگ را بررسی می‌کند. جرمی دانهام، از اعضای سایانیکس، در این مورد به سایت گیم‌اسپات گفت:

ما هنوز تصمیم قطعی برای عرضه بروزرسانی نگرفته‌ایم. با این حال طرفداران زیادی خواستار عرضه این آپدیت هستند و ما هم این مورد را بررسی می‌کنیم. البته موانع فنی متعددی در این راه هستند و باید صبر کنیم و ببینیم که تصمیم نهایی چه خواهد شد.

پیش از این استودیو سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده بود که برنامه‌ای برای عرضه بروزرسانی مشابه برای The Witcher 3 ندارد؛ چرا که فعلا مشغول ساخت بازی‌های Cyberpunk 2077 و Gwent است. به‌علاوه استودیو بانجی هم از عدم عرضه بروزرسانی برای بازی Destiny خبر داده بود.

در عین حال بازی‌های زیادی هم هستند که آپدیت گرافیکی مخصوص پلی‌استیشن 4 پرو را دریافت خواهند کرد و در نتیجه رزولوشن، نرخ فریم یا جزییات گرافیکی بهتری ارائه خواهند کرد. شما می‌توانید لیست کاملی از این بازی‌ها را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده