نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۲

دروید جدید امپریال در فیلم Rogue One: A Star Wars Story با نام C2-B5 معرفی شد

لوکاس‌فیلم دروید جدید نیروهای امپریال با نام C2-B5 را که در فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) حضور خواهد داشت، معرفی کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در حال حاضر کمتر از ۴ ماه تا اکران فیلم Rogue One: A Star Wars Story بیشتر باقی نمانده است و شخصیت‌های جدید فیلم به طور پیوسته معرفی می‌شوند. آخرین شخصیت جدید و اضافه شده به دنیای جنگ ستارگان، دروید C2-B5 است، این دروید که متعلق به نیروهای امپریال است شباهت زیادی به دروید محبوب دنیای جنگ ستارگان، R2-D2، دارد. این شخصیت در جدیدترین قسمت مجموعه تحت وب The Star Wars Show معرفی و از آن رونمایی شد. شما در ادامه می‌توانید اولین تصویر رسمی این دروید را که توسط صفحه رسمی فیسبوک مجموعه جنگ ستارگان منتشر شده است، مشاهده کنید:

C2-B5 in Rogue One: A Star Wars Story

طبق اطلاعاتی که منتشر شده است، دروید C2-B5، بخشی از  خانواده دروید‌های Astromech است که R2-D2 هم شامل آن می‌شود. نقش این شخصیت در فیلم Rogue One مشخص نشده است، اما پیتر تاونلی که این برنامه جنگ ستارگان را اجرا می‌کند، اشاره کرد که اغلب درویدهای امپریال خاطرات خود را برای اطمینان از وفاداری خود به امپراطوری پاک می‌کنند. C2-B5 تنها دروید جدیدی نیست که در فیلم Rogue One حضور دارد. در ماه جولای، جزئیات و اطلاعات زیادی از دروید جدید مجموعه جنگ ستارگان با نام K-2SO از جمله اینکه این دروید بسیار قوی است، به اشتراک گذاشته شد، صداپیشگی این شخصیت بر عهده الن تودیک، است و همچنین تودیک با پوشیدن لباس‌های مخصوصی کار موشن کپچر این شخصیت را نیز انجام داده است. K-2SO زبان ساده‌ای دارد و با وجود اینکه طرف نیروهای شورشیان است، اما شخصیت K-2SO نقطه مقابل C-3PO توصیف شده است.

در طول هفته‌های اخیر دو تریلر جدید از فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر شده است، در حاشیه المپیک ۲۰۱۶ ریو، لوکاس‌فیلم دومین تریلر فیلم Rogue One: A Star Wars Story منتشر کرد. پس از آن، این استودیو نسخه بین المللی این تریلر را که شامل صحنه‌های جدیدی بود، به صورت آنلاین منتشر کرد. در این فیلم بازیگرانی چون فلیسیتی جونز، بن مندلسون، مدز میکلسن، دیگو لونا، دانی ین، جیانگ ون، آلن تودیک، ریز احمد و فارست ویتاکر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Rogue One: A Star Wars Story به کارگردانی گرت ادواردز، در تاریخ ۲۶ آذر (۱۶ دسامبر) سال جاری اکران خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده