نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۹

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Rogue One: A Star Wars Story

لوکاس‌فیلم ساعاتی پیش تریلر جدیدی از فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) نمایش داد. با زومجی همراه باشید.

لوکاس‌فیلم چند روز پیش اعلام کرد که تریلر جدیدی از فیلم Rogue One: A Star Wars Story را در جریان پخش زنده المپیک از شبکه NBC نمایش خواهد داد و حال شاهد انتشار این ویدیو هستیم. Rogue One: A Star Wars Story اولین فیلم فرعی سری جنگ ستارگان است که ۲۶ آذر امسال اکران خواهد شد. تریلر جدید همچنین یک سورپرایز ویژه هم برای طرفداران استار وارز دارد که بهتر است خودتان آن را ببینید:

| |

در راستای دیگر اخبار مرتبط با این فیلم، چندی پیش اولین تصویر از فضا‌پیمای U-Wing آن منتشر شد. همچنین سازندگان اعلام کردند که در این فیلم خبری از هان سولو نخواهد بود و البته حضور یکی از شخصیت‌های قدیمی مجموعه هم در آن تایید شد.

کارگردانی این فیلم برعهده گرت ادواردز است که ساخت فیلم Godzilla را هم در کارنامه دارد. همچنین بازیگرانی چون فلیسیتی جونز در نقش جن آرسو، مدز میکلسن در نقش گالن آرسو، دیگو لونا در نقش کاپیتان کازیان آندور، دانی ین در نقش Chirrut Imwe، جیانگ ون در نقش Baze Malbus و آلن تودیک در نقش دروید K-2SO در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

نظرات خود را در مورد تریلر با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده