// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۹

نسخه بین المللی تریلر دوم فیلم Rogue One: A Star Wars Story

بتازگی نسخه بین‌المللی و کامل‌تر تریلر دوم فیلم «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان» (Rogue One: A Star Wars Story) منتشر شده که اطلاعاتی از فیلم و داستان را ارائه می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

اخیرا نسخه بی‌المللی و کامل‌تر تریلر دوم فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان منتشر شده است. در دومین تریلر این فیلم که هفته پیش منتشر شده اطلاعات زیادی از فضای فیلم در اختیارمان قرار داده شد. حال در این ویدیو نیز یک سری اطلاعات جدیدتر برای مخاطبین این سری به نمایش گذاشته شده است. نسخه بین‌المللی اطلاعات بیشتری در مورد خانواده شخصیت اصلی این فیلم جین ارسو ارائه می‌دهد.

روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان ماجراهای قبل از اولین «جنگ ستارگان» را روایت کرده و حول یک گروه مزدور است که ماموریت دارند اطلاعات و برنامه‌های مربوط به ستاره مرگ (Death Star) را بدست بیاورند. کارگردان این فیلم گرت ادواردز، کارگردان فیلم «گودزیلا» (Godzilla)، است. از ستاره‌های این فیلم می‌توان به فلیسیتی جونز، دیگو لونا و ریز احمد اشاره کرد. فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان در تاریخ ۲۶ آذر ماه (۱۶ دسامبر میلادی) اکران خواهد شد. در زیر می‌توانید تریلر این فیلم را مشاهده کنید.

| |


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده