نویسنده: میثم خلیل زاده
// دوشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۹

آمازون کتاب هنری Horizon Zero Dawn را لیست کرد

سایت آمازون در اقدامی کتاب هنری Horizon Zero Dawn، بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 را لیست کرد.

اگر در کنار انجام بازی‌های ویدیویی علاقمند به جمع‌آوری آرشیوی از کتاب‌های هنری منتشر شده از بازی‌های مختلف به ویژه محصولات انحصاری هستید؛ آمازون، فروشگاه‌ بزرگ آمریکایی امروز یکی از جدیدترین کتاب‌های هنری مربوط به Horizon Zero Dawn، بازی انحصاری پلی‌استیشن 4 را لیست کرده است. این محصول در حال حاضر برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است.

در پست آمازون در کنار سلفون سخت این کتاب، به نامگذاری محصول فوق به نام The Art of Horizon Zero Dawn نیز اشاره شده است. این کتاب به قیمت ۳۹/۹۵ دلار برای انتشار در تاریخ ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ (۱۰ اسفند) در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این، وظیفه انتشار این آرت بوک بر عهده‌ی تایتان بوکس (Titan Books) با ۱۹۲ صفحه خواهد بود. هرچند در حال حاضر، جزئیات بیشتری از محتوای این کتاب هنری منتشر نشده با این وجود، احتمالا مانند سایر محصولات مشابه، در Art of Horizon Zero Dawn نیز شاهد تصاویری از پشت صحنه‌ی ساخت بازی و تصاویر مفهومی با کیفیت بالا از این بازی انحصاری پلی‌استیشن 4‌ باشیم. وب‌سایت آمازون هنوز تصویری از کتاب هنری Horizon: Zero Dawn را منتشر نکرده است.

اخیرا و در جریان نشست پلی‌استیشن در ۱۷ شهریور، سونی خبر از پشتیبانی پلی‌‌استیشن 4 پرو از بازی Horizon Zero Dawn برای نمایش تصاویر فوق‌العاده HDR و آپ‌اسکیل شده به رزولوشن 4K را داده بود. در نتیجه در صورتی که دارای تلویزیون 4K با قابلیت HDR‌ باشید قادر به دریافت تصاویری با رنگ‌آمیزی زیبا خواهید بود. علاوه بر این، تصاویر و تریلر‌های جدیدی از این بازی در جریان نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۶ (TGS 2016) منتشر شده است.

البته این موضوع تنها شامل دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 پرو نمی‌شود. سونی اخیرا با انتشار چهارمین نسخه از سفت‌افزار پلی‌استیشن 4 قابلیت پشتیبانی از HDR را به تمامی مدل‌های کنسول نسل هشتم خود آورده است. بازی Horizon Zero Dawn در تاریخ ۲۸ فوریه در آمریکای شمالی و در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۱ اسفند) در اروپا عرضه می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده