// سه شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

بروزرسانی نسخه 4.00 پلی استیشن 4 امروز منتشر خواهد شد

طبق آخرین اخبار منتشر شده، سونی امروز بروزرسانی نسخه 4.00 که ویژگی‌هایی نظیر اضافه کردن قابلیت HDR به پلی‌استیشن 4 را به همراه دارد، در دسترس قرار خواهد داد. با زومجی همراه باشید.

تا پایان امروز، تمامی کاربران پلی‌استیشن 4 می‌توانند ویژگی‌های جدیدی که قرار بود در جریان بروزرسانی فریمور نسخه 4.00 پلی‌استیشن 4 به این کنسول اضافه شود تجربه کنند. ویژگی‌هایی که چندی پیش ثبت نام کنندگان نسخه آزمایشی این بروزرسانی قادر به تست کردن آن‌ها و فرستادن بازخورد‌های خود به سونی بودند. یکی از ویژگی‌های مهم این بروزرسانی قابلیت HDR بوده که همانطور سونی وعده داده بود، این قابلیت علاوه‌بر پلی‌استیشن 4 پرو برای مدل معمولی پلی‌استیشن 4 نیز در نظر گرفته شده است.

در این بروزرسانی کاربران قادر خواهند تا چهره‌ای متفاوت از منو اصلی کنسول خود را مشاهده کنند. از این پس نحوه اعلان نوتیفیکیشن‌ها فرق داشته و دسترسی سریع‌تری به فعالیت‌های دوستانتان دارید. براحتی‌ می‌توانید فعالیت‌ آن‌ها را مشاهده کرده یا آن‌ها را پسندیده و نظرات خود را اعلام کنید. همچنین پوسته‌های پویا جذابی به کنسول به صورت رایگان اضافه شده که از بخش تنظیمات و انتخاب پوسته می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. شاید مهم‌ترین ویژگی‌های این بروزرسانی را علاوه‌بر HDR، دو قابلیت ساخت فولدر در منو کنسول و اضافه شدن دسترسی سریع به منو‌های پلی‌استیشن 4 دانست. در بخش فولدرسازی، از این پس می‌توانید بازی‌های خود را فولدر بندی کرده و صفحه خود را شخصی‌سازی کنید. برای مثال فولدری بسازید از بازی‌های رایگان ماه یا بازی‌های نقش‌آفرینی و ماجراجویی خود. در بخش دسترسی سریع نیز می‌توانید صفحه مربوطه به این بخش را شخصی‌سازی کرده تا بدون خارج شدن از بازی و گشتن و پیدا کردن مکان مورد نظر، بتوانید به هربخشی که در منو دسترسی سریع قرار داده‌اید رفته و کار خود را انجام دهید.

در مورد قابلیت‌ HDR اعلام شده که فعلا فقط این قابلیت به کنسول اضافه خواهد شد و هنوز هیچ بازی در روز اول قادر به پشتیبانی از HDR نخواهد بود.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده