// سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۴۵

جزئیات بسته الحاقی Rise of Iron بازی Destiny اعلام شد [گیمزکام 2016]

استودیو بانجی در نمایشگاه گیمزکام 2016 جزئیات تازه‌ای از بسته الحاقی Rise of Iron بازی Destiny که بزودی منتشر خواهد شد، ارائه داده است. با زومجی همراه باشید.

مدتی پیش بود که استودیو بانجی به صورت رسمی بسته الحاقی Rise of Iron را با انتشار تریلری معرفی کرده و اعلام شد که این بسته الحاقی بر روی پلتفرم‌های نسل هفتم منتشر نمی‌شود. حال در نمایشگاه گیمزکام 2016، این استودیو اطلاعات تازه و تکمیلی از این بسته الحاقی را منتشر کرده است.

در بسته الحاقی Rise of Iron حالت چندنفره جدیدی از Crucible به نام Supremacy وجود دارد که به حالت Kill Confirmed از مجموعه Call of Duty شباهت دارد. در این حالت اگر کسی را بکشید، یک تاج (Crest) از خود به جا می‌گذارد که اگر آن را بردارید دو امتیاز به شما تعلق می‌گیرد. اما اگر تاج به جا مانده از شخصی که بدست شما کشته شده است را یکی از هم‌تیمی‌هایتان بردارد هریک از شما یک امتیاز دریافت می‌کند. همچنین در صورت کشته شدن هم‌تیمی‌ها می‌توانید با برداشتن تاج مانع از دریافت امتیاز حریف شوید. به واسطه وجود چنین سیستمی در حالت Supremacy، تنها کشتن یک فرد به معنای بالا رفتن امتیاز تیم و در نتیجه پیروزی نیست و برای دریافت امتیاز لازم است که تاج را بردارید. 

تاج‌های موجود در حالت Supremacy از اصول زیبایی‌شناختی بازی Destiny پیروی می‌کنند که نتیجه آن اختصاص تاج‌های منحصربه‌فرد به هریک از کلاس‌های بازی یعنی Warlock ،Hunter و Titan است. علاوه بر این، استودیو بانجی در بسته الحاقی Rise of Iron ویژگی نبردهای خصوصی که بسیاری از بازیکنان خواهان آن بودند را به بخش Crucible اضافه می‌کند. تاکنون بازیکنان محدود به حالت‌های از پیش تعیین‌شده بودند. اما در بسته الحاقی Rise of Iron بازیکنان می‌توانند حالت‌های بازی را از نظر مواردی مانند تعداد بازیکنان شخصی‌سازی کرده و نبردهای خاص خود را بسازند. همچنین می‌توانید به تنهایی وارد میدان نبرد شده و بدون ترس از کشته شدن به کاوش در نقشه‌های Crucible بپردازید. 

بسته الحاقی Rise of Iron در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده