// دوشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۹

بانجی از دلایل خود برای عدم عرضه Rise Of Iron بروی کنسول‌های نسل هفتمی می‌گوید

سازنده بازی محبوب Destiny یعنی استودیو بانجی، از دلایل خود برای عرضه نکردن بسته الحاقی Rise Of Iron برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 سخن می‌گوید. با زومجی همراه باشید.

محتوای الحاقی بعدی بازی Destiny که با نام Rise Of Iron شناخته می‌شود، در ماه سپتامبر (نیمه شهریور تا نیمه مهرماه) عرضه خواهد شد که شامل یک سری، زره، اسلحه، زمین‌ها و چند مورد جدید دیگر می‌شود. اما تصمیم استودیو Bungie در رابطه با این که محتوای الحاقی جدید برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 منتشر نمی‌شود یک سری سوال را میان بازیکان به وجود آورده است. اخیرا، تعدادی از کارکنان استودیو بانجی در رابطه با اینکه چرا محتوای الحاقی جدید بازی Destiny تنها برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد توضیحاتی ارائه داند و چگونگی قابل‌بازی بودن در جهان موجودات خارجی را نیز شرح دادند.

کریستفر برت، خالق بازی و اریک آزبورن مسئول بازاریابی، در طی یک مصاحبه با وبسایت کوتاکو اطلاعات و جزئیات جدید درباره اینکه طرفداران می‌توانند چه انتظاری از محتوای جدید بازی را داشته باشند به اشتراک گذاشتند. آنه‌ا بسیار بر این قضیه تاکید داشتند که سازندگان با انتخاب نسل فعلی برای ساخت بسته الحاقی جدید، می‌توانند محتوای بیشتری به بسته‌ی الحاقی اضافه کنند. برت توضیح داد:

ما برای اضافه کردن موارد بیشتر به این DLC مجبور هستیم تا یک سری چیز‌ها را از بازی حذف کنیم تا بتوانیم هسته‌ی اصلی محتوای بازی را حفظ کنیم. ما همواره به دنبال اضافه کردن قابلیت‌های جدید و بهبودهای گرافیکی در بازی هستیم.

برت اینگونه ادامه داد:

هر چیزی که بتوانیم اضافه کنیم، برای ما یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود. بنابراین، ما پس از کنارگذاشتن نسل هفتم کنسول‌ها این توانایی را خواهیم داشت تا به جایگاه بهتری دست پیدا کنیم. البته دارندگان کنسول‌های نسل هفتمی هنوز می‌توانند از تجربه Destiny بهره‌مند شوند اما تنها با بسته الحاقی The Taken King.

سازندگان در رابطه با چگونگی کارکرد قابلیت Plaguelands نیز توضیحاتی را ارائه دادند. آنها در این رابطه گفتند، Plaguelands یک منطقه قابل بازی بر روی زمین در بسته الحاقی Rise Of Iron است. همچنین آنها به این نکته نیز اشاره کردند که این برای اولین بار است که دو منطقه قابل بازی در یک سیاره وجود دارد. البته برخی نسبت به چگونگی تعامل در Plaguelands و دیگر مناطق روی زمین بدبین هستند، اما برت و آزبورن در رابطه با این قضیه گفتند که هر دو منطقه از هم جدا خواهد بود اما رویدادهای Rise Of Iron با توجه به اتفاقات Cosmodrome رخ خواهد داد.

آزبورن در این رابطه گفت:

این دو منطقه جدا از یکدیگر خواهند بود، زیرا در این صورت ما می‌توانیم کارهای بسیار جذابی بکنیم. مثلاً اینکه وقتی در ابتدای بازی از جایی آغاز کنید و ردیفی از اتومبیل‌ها که از برف پوشانده شده‌اند و آبی که یخ زده‌ است را ببینید و راه خود را با از بین بردن دیوارها پیدا کنید. این اولین باری است که ما چنین کاری کرده‌ایم تا هنگامی که بازیکن با یک کاراکتر جدید بازی را شروع می‌کند، با چنین صحنه‌ای مواجه شود.

بسته الحاقی بازی Destiny با نام Rise Of Iron در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان با قیمت ۳۰ دلار عرضه خواهد شد.

منبع: GameSpot


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده